Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Bilete de transport sub forma de abonamente pentru transportul rutier de scolari cu nevoi speciale din localitatile de domiciliu catre scolile speciale,tur - retur


Detaliu pentru invitatia numarul 333243
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 333243/07.08.2012
Denumire contract: Bilete de transport sub forma de abonamente pentru transportul rutier de scolari cu nevoi speciale din localitatile de domiciliu catre scolile speciale, tur - retur
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 0241480851, fax: +40 0241694137, persoana de contact: Ciprian Calut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante, D.G.A.S.P.C.Constanta, str.Decebal nr.22, etaj III, secretariatul institutiei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bilete de transport sub forma de abonamente pentru transportul rutier de scolari cu nevoi speciale din localitatile de domiciliu catre scolile speciale, tur - retur
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 22
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare bilete de transport sub forma de abonament, cu 44 de calatorii, pentru scolarii cu nevoi speciale catre Centrul Scolar de Educatie Incluziva ?Delfinul?Centrul Scolar de educatie Incluziva ?M.Montessori? si Centrul Scolar de Educatie Incluziva ?Albatros?.a) pentru perioada septembrie 2012 ? decembrie 2012, cu un nr. de scolari intre minim 116 scolari si maxim 120 scolari, pentru o valoare estimata minim 113.030, 4 lei fara TVA si maxim 116.928 lei fara TVAb) pentru perioada ianuarie 2013 ? iunie 2013, cu un nr. de scolari intre minim 116 scolari si maxim 120 scolari, pentru o valoare estimata minim 158.780, 8 lei fara TVA si maxim 164.256 lei fara TVAc) pentru perioada iulie 2013 ? decembrie 2013, cu un nr. de scolari intre minim 110 scolari si maxim 120 scolari, pentru o valoare estimata minim 101.442 lei fara TVA si maxim 110.664 lei fara TVA;d) pentru perioada ianuarie 2014 ? iunie 2014, cu un nr. de scolari intre minim 110 scolari si maxim 120 scolari, pentru o valoare estimata minim 150.568 lei fara TVA si maxim 164.256 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 34980000-0 - Bilete de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 556, 104 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part se solicita in cuantum de 11.122, 08 lei. Gar de part se va constitui prin vir bancar in contul nr.RO 81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez Cta ori prin instrument de gar emis in cond legii de o soc bancara ori o societate de asig, in conf cu art.86 alin.(1)din HG nr.925/2006.Gar trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de gar trebuie sa prevada daca plata gar se va executa conditionat sau neconditionat conf prev art.86 alin.(3)din HG nr.925/2006.Per de valab a gar pt part: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Doc care atesta constituirea gar de part (in original) se depune impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti doc ofertei.In conf cu prev art. 87 din OUG nr.34/2006: (1)Aut contr are dreptul de a retine gar pt part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm situatii: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in per de valab a ofertei.Conf art. 278^1 din OUG nr.34/2006 alin.1 lit.b) 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv se va retine 4.200 lei + 136, 10 lei = 4.336, 10 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, art 180 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea formularului 3.2. Cazier fiscal valabil la data depunerii ofertelor.3.a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social. b) Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare lunii in care se deruleazaprocedura.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Pentru persoanele juridice straine: orice documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii - eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se desfasoara procedura de achizitie. Documentele vor fi prezentate in limba de origine, insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificarea obligatiilor de plata sus mentionate trebuie sa fie corelate cu termenul legal conform prevederilor legale in vigoare, din tara in care este stabilit ofertantul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.4. Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181, completata conform Formularului 45. Prezentarea Formularului 5 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6. Prezentarea Formularului 6: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art. 69^1 din OUG nr.34/2006. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director General - Dinica Petre; Director Gen. Adj.Economic- Paula Caruntu; Director Gen. Adj. Stefan Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serviciu Contabilitate- Zoica Stamule; alte persoane care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Biroul achizitii publice: Barda Nicoleta, Iliev Ionut, Galea Laura Alexandra, Compartimentul Juridic Contencios: Nicolae Laura, Sirbu Cristina, Toma Elena, Serviciu Contabilitate: Carmen Chila.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv consilierii judeteni, sunt urmatorii: Albu Ioan; Anghel Panait; Babus Radu; Bedivan Dumitru; Carp Doina-Eufrosina; Crusoveanu Marian; Darie Gheorghe-Cristian;Dobre Mircea-Titus; Dragomir Nicolae-Cristinel; Dumitrache Ion; Florea Dumitru; Fronescu Nicolae-Stelian;Ioana Elena; Magiru Maria; Marin Laurentiu-Marius; Marcus Ioan; Memis Baiazid; Mihaesi Gheorghe; Mocianu Sorin; Munteanu Petrica; Osman Fedbi; Panait Cornel; Peride Niculae; Prodan Ecaterina; Teodorescu Atanasie; Ulmeanu Ciprian-George; Constantin Florian; Fintina Ionut; Gavrila Florin-Tudor; Gheorghe Corina; Mandila Gheorghe; Sponte Adrian-Doru; Mascas Alexandru-Gabriel; Radu Ion; Slabu Gheorghe7. Completarea si prezentarea Formularului 7: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: -poate desfasura activitatile similare cu obiectul achizitiei;Documentul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere aofertelor, sa fie prezentat in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii, operatorul a carui oferta urmeaza a fi declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pt ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut contr sau clienti privati.1. Experienta similara poate fi demonstrata prin prezentarea de parti relevante a cel putin unuia sau mai multor contracte de furnizare similare cu obiectul achizitiei2. Se va/vor completa pentru contractul/contractele care demonstreaza experienta similara Fisa de experienta similara. 3.Prin mentiunea ?parti relevante ale contractului care dovedeste experienta similara? se va intelege: data contractului, partile contractului, obiectul contractului, contravaloarea contractului, si vor fi insotite de mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnate de ofertant, Informatii privind subcontractantiiFormularul privind subcontractantii sau asociatii si specializarea, cu acordul subcontractantului cu specimen de semnatura in original, (daca este cazul), Declaratie care sa contina informatii privind dotarile specifice, utilaje, echip tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca in indeplinirea contractului.1. Ofertantul biletelor de transport va face dovada existentei mijloacelor de transport prin intermediul carora va fi asigurat transportul de scolari.2. Ofertantul va face dovada prin documente relevante, ?valabile la data depunerii ofertelor-(certificatul de inmatriculare cu anexa ITP, cartea de identitate a autovehiculului, clasificarea, copii conforme ale licentei de transport pentru autovehicul?licenta de executie a masinii), ca mijloacele de transport corespund reglementarilor aplicabile in vigoare in Romania, in conf cu prev OUG nr.109/2005;Lg nr.102/2006; Lg nr.92/2007 a serviciilor de transport public local;3. Ofertantul va prezenta licenta de transport, valabila la data depunerii ofertelor4. Se va prezenta fisa tehnica a mijlocului de transport, In cond in care op econ partic la proced de atribuire va oferta abonamente pentru scolari, iar transportul scolarilor va fi prestat de catre alt op econ, atunci cel dintai va pune la dispozitia autoritatii contractante, in cadrul documentelor de calificare, acordul de asociere.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer