Achizitie publica - Bilete si abonamente de calatorie pentru transport public
Detaliu pentru invitatia numarul 347466
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347466/28.05.2013
Denumire contract: Bilete si abonamente de calatorie pentru transport public
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: +40 332409861, Fax: +40 232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012, telefon: +40 332404711, fax: +40 232213913, persoana de contact: Barbu Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Silvestru nr.5, Iasi, Romania, cod postal: 700012, sediul autoritatii contractante, Regia Autonoma de Transport Public Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bilete si abonamente de calatorie pentru transport public
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de "Bilete si abonamente de calatorie pentru transport public"
II.1.6) CPV: 34980000-0 - Bilete de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de: 2500 LEI (1% din valoare estimata). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancare ori de o societate de asigurari: se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante: a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file cec. In cazul in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la CNSC si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conf.art. 278.1 alin.(1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 2500 LEI (1% din valoare estimata). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile). Garantia de participare a ofertantilor se restituie in conditiile art.88 din HG 925/2006.In cazul in care un ofertant doreste sa depuna garantia de participare in alta valuta decat moneda nationala (LEI), acesta va avea la baza cursul de referinta al BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
In valoare de 5% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala case se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv (la expirarea perioadei de garantie). Scrisoare de garantie bancara - se completeaza formularul 9
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- se completeaza formularul 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2- Declaratie privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se completeaza formularul 4- Declaratie privind evitarea conflictului de interese: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se completeaza formularul 4.1Formularul va fi completat si semnat de catre reprezentantul imputernicit al operatorului economic asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic, Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare, sef serv. Juridic ? Bajenaru Gabriel. Membri in comisia de evaluare: Barbu Radu ? Sef Serv. Aprovizionare, Ababei Daniela ? Sef Bir. Investitii Licitatii, Haulica Mircea ? Tehnician Principal Serv. Aprovizionare, Encahe Ionut ? Primitor Distribuitor Serv.Aprovizionare- Certificat fiscal emis de Serviciul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local ? Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor exigibile la bugetul general consolidat-Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta se considera indeplinita daca operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Toate documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? informatiile din certificat sa fie reala/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuirePersoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentToate documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Mostre de imprimate realizate pe hartia ofertata care sa contina elementele de securizare solicitate: - banda holografica de 5 mm latime personalizata cu RATP sau orice personalizare aleasa de furnizor- inseriere ? 1 (una) litera si 7 (sapte) cifre pe fata securizata (serii alese de furnizori)Mostrele vor fi realizate la dimensiunile solicitate si vor avea tiparit numele ofertantului, pentru identificare.Se accepta mostre de hartie pe gramajul cerut si separat mostre de holograma pe hartie cu gramaj diferit. - Cerinta nr.1 Documente/certificate prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta certificarea sistemului de calitate , respectiv de respectare a standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008. Document(e)/certificat(e) valabil(e) la data limita de depunere a ofertelor? se va prezenta copia certificatului sau certificatul echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 12:23