Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BIROTICA ? PAPETARIE, HARTIE SI CARTOANE


Detaliu pentru invitatia numarul 338299
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.
Numar invitatie: 338299/26.10.2012
Denumire contract: BIROTICA ? PAPETARIE, HARTIE SI CARTOANE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.Cod fiscal: RO 1590236, Adresa: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212027000-296, Fax: +40 213197433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 212027000-296, fax: +40 213197433, persoana de contact: ION DUMITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Registrul Auto Roman - R.A., Calea Grivitei nr. 391A, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CAEN 7120 Activitati detestari sianalize tehnice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BIROTICA ? PAPETARIE, HARTIE SI CARTOANE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: BIROTICA ? PAPETARIE, HARTIE SI CAROANE
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 756 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare (GP) este in suma de11.115 lei.Pentru o garantie de participare constituita in euro, conversia se va face la cursul de referinta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru dataanterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a GP: conform art. 86 alin. (1), (2), (3), (5) din HG 925/2006 = 1.instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania: scrisoare de garantie-in original, vezi formular GP din Capitolul III (Formulare); 2.virament: ordin de plata - copie conforma cu originalul-in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Suc.J.L.Calderon;
- IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularulD3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.- In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.- Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retinerea GP: a) conform art. 87 din HG 925/2006; b) conform art. 2781 din OUG 34/2006, respectiv 4.335, 75 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent de furnizare, fara T.V.A. (50% pentru IMM), astfel prin: - instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania, conf. art. 90 alin.(1) din HG925/2006; forma de prezentare: in original (formular GBE din Capitolul III);
- depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante, conf. art. 90 alin.(2) din HG925/2006 (daca suma este redusa ca valoare)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, caz in care, contractantul are obligatia de a deschide, la Trezoreria Statului, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante pe care il va alimenta initial cu 1% (0, 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA, conf. art. 90 alin.(3) din HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de buna executie se prezinta in termen de 5 zile de la data semnarii contractuluisubsecvent de furnizare. Alte detalii in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Calitatea de participant la procedura: ? Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).Forma de prezentare: in original.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: ? Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.- Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ? Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.- Indeplinirea obligatiilor bugetare: ?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor documente de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.- Obligatia asigurarii unei competitii reale: ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.Forma de prezentare: in original.- Evitarea conflictului de interese: ?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale; pentru a evita situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus, in continuare, sunt precizate persoanele care, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv acele persoane care aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica in cauza. Aceste persoane sunt: ing. George-Adrian Dinca - director general, director tehnic ing. Flavius Campeanu, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ing. Florentin Hojbota ? sef Departament Logistica, ing. Ion Dumitrescu - sef B.A.C.A.P.. - Exercitarea activitatii profesionale: Persoane juridice romane si persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane: ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care sa ateste existenta si valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului si sa precizeze codurile CAEN ale activitatilordesfasurate de ofertant; obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificat.Forma de prezentare: in original sau copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului; certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice / fizice straine: ?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Forma de prezentare: in copii lizibile avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilate (daca stampila este uzuala), semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta privind situatiile financiare anuale la 31 decembrie, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, fara a fi luat in considerare anul in curs, inregistrate la organele competente, dupa caz.Documente probante: ?Formularele bilantiere uzuale sau orice alt document din care sa rezulte informatiile necesare privind cifra de afaceri.- In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica in mai putin de 3 ani, se solicita prezentarea situatiilor financiare anuale sau a documentelor edificatoare, corespunzator perioadei efective de activitate., Cerinta - Cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta - Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii ofertei.- Documente probante: Declaratie pe proprie raspundere- Anexa la declaratie: tabelul din Capitolul III, care sa contina date din care sa reiasa ca ofertantul a livrat produse de natura celor ce fac obiectul achizitiei (tabelul din formularul F4P din Cap. III), Cerinta - Experienta similara din ultimii 3 ani socotiti pana la data depunerii ofertei, in ceea ce priveste livrarea de produse de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Nivel minim acceptat: unul sau mai multe (maxim 3) documente.?Documente probante: Documente/ contracte/ procese-verbale de receptie, certificate constatatoare, recomandari etc., care sa confirme datele mentionate in lista principalelor livrari de produse., Cerinta - Informatii privind asocierile, dupa caz.Documente probante: In cazul existentei unei asocieri, se va prezenta acordul de asociere (formularul D 1 din Capitolul III) cu precizarea liderului asocierii si a mandatului incredintat de membrii grupului de asociati, fara a fi nevoie, la momentul depunerii ofertelor, de legalizarea asocierii, care se va solicita numai daca oferta comuna va fi declarata castigatoare; membrii asocierii trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare prevazute in Sectiunea III.2, astfel: >> fiecare din asociati: cerintele prevazute in sectiunea III.2.1.a) si III.2.1.b).;>> oricare din asociati, prin cumul: celelalte cerinte din sectiunea III.2.Documente probante: Formularele de dovedire a indeplinirii cerintelor de calificare antementionate pentru asociati, dupa caz., Cerinta privind informatiile despre subcontractanti, dupa caz.Documente probante: ?In caz de subcontractare, se solicita ofertantului completarea declaratiei privind subcontractarea (formularul F 6 din Capitolul III), inclusiv a tabelului din formular; daca ofertantul este declarat castigator, la incheierea contractului de achizitie, acesta este obligat sa prezinte contractele semnate cu subcontractantii. Formularul se va completa chiar si in cazul in care ofertantul nu utilizeaza subcontractanti, mentionandu-se acest lucru in tabel.Subcontractantii vor completa declaratia privind evitarea conflictului de interese (formularul F 14 din Capitolul III), sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire.Se vor lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantului, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens.Documente probante: ?Angajamente de sustinere, declaratii cu privire la resursele puse la dispozitie etc.., Cerinta- Informatii privind tertii sustinatori, dupa caz.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv prin sustinerea unui tert, acesta va confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, tehnice si profesionale invocate, prezentand documente relevante in acest sens. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea ofertantului din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 si va indeplini cerinta privind evitarea conflictului de interese, sub sanctiunea excluderii ofertantului din procedura de atribuire., Cerinta - Impreuna cu ofertele depuse, ofertantii vor prezenta mostre ale produselor ce fac obiectul procedurii, insotite de un opis cu date privind esantioanele prezentate, astfel: nr. crt., denumire, cantitate, U/M, mod de prezentare, ambalaj.Mostrele primite la autoritatea contractanta vor purta, obligatoriu, o eticheta cu stampila/semnatura autorizata, continand elemente de identificare a produselor: numele ofertantului, denumirea produsului si numarul pozitiei din opis.Deoarece constituie cerinta de calificare, mostrele nu se vor restitui, fiind parte componenta a dosarului achizitiei. Cerinta privind certificarea implementarii si mentinerii in functiune a unui sistem de management al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau a unui sistem echivalentde asigurare a unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standarde europene relevante, dupa caz, pentru cel putin unul din domeniile mentionate ca obiect de activitate in documentul constatator al capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: - algoritmul de calcul: metoda relativa la cea mai buna oferta = pretul minim primeste punctaj maxim; ( nivel maxim admis 555.756 lei ) pentru preturile mai mari ale altor oferte (n), punctajul se calculeaza astfel: Punctajul pentru pretul ofertein = (Pretul cel mai mic/ Pretul ofertein) x80 - alocarea ponderii de 80% din total punctaj permite obtinerea celui mai avantajos pret, inclusiv prin stabilirea unui raport rezonabil intre pret si ceilalti factori de evaluare
Termen de livrare
20
Descriere: - algoritmul de calcul: metoda relativa la cea mai buna oferta = termenul minim (prag maxim admis: 4 zile calendaristice de la transmiterea comenzii ferme a beneficiarului - prag minim realist: 1 zi de la data confirmarii primirii comenzii Achizitorului) primeste punctaj maxim; pentru termenele de livrare ale altor oferte (n), care se incadreaza in pragul maxim/minim precizat mai sus, dar sunt mai mari decat termenul celei mai bune oferte, punctajul se calculeaza astfel: Punctajul pentru termenul de livrare al ofertein = (Termenul de livrare minim ofertat / Termenul de livrare al ofertein) x 20;
- alocarea ponderii de 20% din total punctaj permite valorificarea avantajului obtinerii unei livrari in cel mai scurt termen, impus de urgenta obtinerii produsului. - termenul de livrare va fi exprimat in zile calendaristice.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct/nemijlocit la fisierele electronice din SEAP, invitatia de participare, campul "Documentatie si clarificari" sau de la sediul central RAR cu imputernicire; documentatia este gratuita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer