Achizitie publica - BLOCUL NATIONAL SINDICAL
Detaliu pentru invitatia numarul 276811
Blocul National Sindical BNS
Cod de identificare fiscala: 7137227
Adresa: Splaiul Independentei, nr 202A, Bucuresti
Telefon: 0213162798, 0213162799
Fax: 0213162798, 0213162799
Denumire invitatie: BLOCUL NATIONAL SINDICAL
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de publicitate - CREATIE
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 19.01.2011 12:39
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Turturelelor, nr.11A, et.3, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Turturelelor, nr.11A, et.3, sector 3, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 120, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
descrise in documentatia de achizitie anexata
disponibila in SEAP si la sediul achizitorului din Str.Turturelelor, nr.11A, et.3, sector 3, Bucuresti
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
factor tehnic de evaluare
50
Descriere: ? Criteriul 1 ?REALIZARE SPOT TV = 20 puncte, defalcat dupa cum urmeaza: 2.1. creativitate si caracter inovator adaptate specificului programului promovat prin prezenta campanie = 10 puncte;2.2. claritatea si adaptarea mesajului la publicul tinta =10 puncte.? Criteriul 2 ? REALIZARE SPOT RADIO = 20 puncte, defalcat dupa cumurmeaza: 1.1. creativitate si caracter inovator adaptate specificului programului promovat prin prezenta campanie = 10 puncte;1.2. claritatea si adaptarea mesajului la publicul tinta = 10 puncte.? Criteriul 3 ?REALIZARE MACHETA PRESA SCRISA = 10 puncte, defalcat dupa cum urmeaza: 2.1. creativitate si caracter inovator adaptate specificului programului promovat prin prezenta campanie = 5 puncte;2.2. claritatea si adaptarea mesajului la publicul tinta = 5 puncte.