Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Bonuri valorice de carburant auto (Benzina EURO 5 si Motorina EURO 5)


Detaliu pentru invitatia numarul 320575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia de Protectia Mediului Vrancea
Numar invitatie: 320575/22.02.2012
Denumire contract: Bonuri valorice de carburant auto (Benzina EURO 5 si Motorina EURO 5)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia de Protectia Mediului VranceaCod fiscal: 4350424, Adresa: Focsani, str. Dinicu Golescu nr.2, Focsani, Telefon: 0237217542, Fax: 0237239584
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dinicu Golescu nr.2, Focsani, Romania, cod postal: 620106, telefon: +40 0237217542, fax: +40 0237239584
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dinicu Golescu nr.2, Focsani, Romania, cod postal: 620106, telefon: +40 0237217542, fax: +40 0237239584
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bonuri valorice de carburant auto (Benzina EURO 5 si Motorina EURO 5)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acizitia de bonuri valorice pentru carburanti auto (Benzina Euro5 si Motorina Euro5)
II.1.6) CPV: 09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3132 lei. Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestatie care va fi respinsa de catre C.N.S.C. , se va calcula in temeiul art.278^1 , alin.(1) din OUG 34/2006. Garantia de participare este irevocabila si se va constitui in lei , in urmatoarele forme : a. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;b. virament bancar in contul autoritatii contractante (RO64 TREZ 6912 3740 120X XXXX) ;c. prin depuneri la caseria unitatii : - a unui ordin de plata confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare(se va executa o copie dupa dovada de constituire a garantiei) , originalul fiind inclus in plic sau putand fi prezentat de catre reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic la deschiderea sedintei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, rescpectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 ( declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare - Se va prezenta formularul A completat ;2. Declaratia pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va prezenta formularul B completat ;3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Se va prezenta formularul C completat ;4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va prezenta formularul D completat ; Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante - comisia de evaluare a ofertelor compusa din Mircea ICHIM - presedinte ; Danut LEONTE - membru, Laurentiu MARCU - membru si Nita NEDELCU - membru rezerva ; Paul Mihai GIURCA - director executiv, Elena LALUCIU - compartiment contabilitate ; Georgeta MUNTEANU - jurist5. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Se va prezenta formularul 4 completat. 1. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ( eliberat in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizatasau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul" semnata si stampilata .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind echipamentele tehnice, 2. Certificate sau alte documente emise de organe abilitate , care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer