Achizitie publica - Borduri prefabricate din beton si pavele
Detaliu pentru invitatia numarul 349039
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349039/20.06.2013
Denumire contract: Borduri prefabricate din beton si pavele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/126, fax: +40 0250731843, registratura, persoana de contact: LIVIU MIFTODE, IULIANA BUNEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Borduri prefabricate din beton si pavele
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Borduri prefabricate din beton (50cm x25 cm x20cm ): 12.000bucBorduri prefabricate din beton (50cm x15cm x10cm): 9.000 bucPavele din beton (gri)(20cm x10cm x6cm) :225.000 bucPavele din beton (maron)(20cm x10cm x6cm) :50.000 bucValoarea estimata fara TVA: intre 243.600 lei(pana la 31.12.2013 si 324.800 lei( valoare care tine seama de eventualele suplimentari conditionat de existenta resurselor financiare. )Ofertele se elaboreaza avand in vedere cantitatea si valoarea estimata a contractului atribuit pana la 31.12.2013. Cantitatile de mai sus reprezinta necesarul pana la 31.12.2013Optiuni: Se intentioneaza a se face o suplimentare cf. art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 44114200-4 - Produse din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 243, 600 - 324, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant pentru part este de 4.872 lei. Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 2. Cod Fiscal 2540813 ? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum. ? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM. In conform cu art.2781 , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garant de particip se va retine suma de 2.436 lei. Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei , de la termenul limita de primire a ofertelor.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi raportata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea contractului fara TVA . ? Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de 7 zile de la semnarea contractului ? Modul de restituire a garantiei In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.4 prezentat in Sectiunea Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b) DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr. 5 prezentat in Sectiunea Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";? In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular nr.6 prezentat in Sectiunea Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta si de tertul sustinator.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv : Primar - Emilian Valentin Francu suspendatPt. Primar Viceprimar- Gigi Ion MateiViceprimar?Eduard VarlanSecretar Municipu Ramnicu Valcea-Toma MihaescuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaDirector Economic - Ion LepadatDirector Juridic - Petre CazanDirector Directia Patrimoniu-Maria FeroiuSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuDirector DADP -Constantin Laurentiu TeodorescuContabil Sef DADP -Amalia BulboacaSef Statie Asfalt -Dumitru OpreaDirector - Emilia MunteanuCoordonator - Balescu GheorgheConsilier Juridic Serv. Achizitii-Ana-Maria SmedescuInspector Serv. Achizitii Publice ? Iuliana BuneaDirector Programe Externe - Simona Mocovinsp. Serviciul Achizitii Publice-Carmen CristescuConsilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Ion GherghinaruConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local-Gheorghe IonitaConsilier local ? Costinescu Bogdan IlieConsilier local - Gabriela Ana EneConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Marius Iulian VoicuConsilier local - Vasile Cocose)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate.Certificatul constatator va fi emis astfel incat informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in stare de faliment .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani in valoare 487.200 lei, Nota: Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri de a fost ales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin (2)/HG925/2006 si art.9 lit.b).Pt. confirmare cifra de afaceri , care poate fi insotit de bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatoruleconomic sa prezinte proba martor pana la data limita de depunere a ofertelor licitatiei cu produsul oferit. O lista de produse furnizate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare . Aceasta lista va fi insotita de cel putin unul sau mai multe contracte( maxim 3(trei)) din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare in valoare cumulata de 240.000 lei fara TVA. In dovedirea experientei similare se va prezenta recomandare din partea beneficiarilor sau proces verbal de recetie la terminarea furnizarii produselor sau certificate /alte documente care sa ateste dovada indeplinirii ontractului/contractelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 15:47