Achizitie publica - Bormasina cu acumulatori, Bormasina cu percutie (de putere), Polizor unghiular
Detaliu pentru invitatia numarul 354930
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354930/21.10.2013
Denumire contract: Bormasina cu acumulatori, Bormasina cu percutie (de putere), Polizor unghiular
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Romania, cod postal: 1100, telefon: +40 3725232438, fax: +40 372523810, persoana de contact: ADRIANA MOTROC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr 25, et III, Dep Achizitii, Craiova, Judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bormasina cu acumulatori, Bormasina cu percutie (de putere), Polizor unghiular
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: se vor achizitiona: Bormasina cu acumulatori, Bormasina cu percutie (de putere), Polizor unghiular
II.1.6) CPV: 42622000-2 - Masini de filetat sau de gaurit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 528.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 1615 Lei. Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va lua in considerare cursul BNR existent cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. La stabilirea garantiilor de participare se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din valoarea fiecarui contract subsecvent;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform art.90, alin.(2) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezenteiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 69' din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valerica Doina Vornicu ? Director Executiv Membru al Directoratului, Ion Dobrescu ? Director Directie Strategie si Dezvoltare Active-Membru al Directoratului, Zorel-Cristinel Tita - Director Directia Administrativ Financiar, Niculaie Tarau ENE-Director Directie DEM RED, Viorel Catana-Inginer Compartimentul Achizitii-Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Adrian Marcu-Membru al Comisiei de evaluare, Razvan Marius GHIRA-Membru al Comisiei de evaluare, Stefan Munteanu- Expert cooptat pe langa Comisia de evaluare, Madalin Cimpoieru-Expert cooptat pe langa Comisia de evaluare, Alexandru Popescu- expert cooptat pe langa Comisia de evaluare, Adriana Motroc-expert cooptat pe langa Comisia de evaluare, Mariana Neatu-Breciuga - Manager Departament Achizitii.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va prezenta cazierul judiciar .In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util cazierul judiciar, acesta poate prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca nu se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.d din OUG nr. 34/2006 urmind ca prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tirziu de data aprobarii hotaririi de atribuire (Formularul 12B). Certificat constatator emis de ONRC in copie conform cu originalul sau original. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice / fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimul an incheiat, Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei a)cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 220000 lei fara TVA. Formularul B2-Informatii Generale. Autoritatea contractanta mentioneaza faptul ca sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Cifra de afaceri se va calcula la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la BNR.La stabilirea cifrei de afaceri se vor aplica prevederilor L. nr.346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr.27/2006 pentru IMM. Se va prezenta Formularul B2-Informatii GeneralePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii 3 ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin Caietele de Sarcini, cu o valoare egala sau mai mare decat 110773 lai fara TVA. Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar si prin prezentarea a cel putin 1 (unu) contract prin care sa se confirme livrarea de produse similare. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art. 36 alin.(1). lit b) din HG nr. 925/ 2006 Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate sau "echivalent".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 14:01