Achizitie publica - Borne Kilometrice - DRDP Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 349151
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349151/25.06.2013
Denumire contract: Borne Kilometrice - DRDP Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRDP Constanta str. Prelungirea Traian FN Localitatea Constanta, Romania, cod postal: 900716, telefon: +40 241581540, fax: +40 21584371, persoana de contact: Serviciul organizare si derulare achizitii Chirica Teodora
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Constanta Str. Prelungirea Traian FN. Localitatea Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Borne Kilometrice - DRDP Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie borne kilometrice - 500 bucati
II.1.6) CPV: 45233291-5 - Instalare de borne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.337 lei, constituita prin: * virament bancar in contul RO54RNCB0114032045850001 BCR Constanta sau *prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se recomanda utilizarea Formularului 13 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. sau *depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. GP poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. *IMM beneficiaza de reducere 50%.In conf. cu Art.2781 din OUG34/2006 actualizata, AC are dreptul de a retine din garantia de participare suma de 2.225 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari agreata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe vor prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratia : , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??;
- Formular nr.2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formular nr. 3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Formular nr. 4- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Documentele/ Declaratiile emise/intocmite de ofertant se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Informatii despre asociere (daca este cazul)-Acorduri de asociere (daca este cazul)- autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele : Marin Dima-director regional; Vulpoi Cornelia-director economic, Tudor Gabriela - director adj intretinere; Hodorca Neculai - director adj investitii; Tisa Adrian-sef serv juridic, Radulescu Iulian- sef departament intretinere; Chirica Teodora-sef serv achizitii, Visinescu Narcis - ing.compartiment Siguranta Circulatiei. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIn cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.1. Pentru persoanele juridice romanePrezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Pentru persoanele juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateLista principalelor livrari in ultimii 3 ani Declaratie privind lista cu principalele furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul 11. Experienta similara Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani maxim 3(trei) contracte de furnizare produse a caror valoare cumulata, sa fie de cel putin 144.625 lei fara TVA. Cei 3 ani pentru care se solicita experienta similara se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele : a)pentru contractul prezentat ca experienta similara se va prezenta Formularul 12 ?Fisa de experienta similara din Documentatia de atribuire -sectiunea Formulare b)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani -se va completa Formularul nr. 11 c) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 15:01