Achizitie publica - BRANSAMENT APA POTABILA
Detaliu pentru invitatia numarul 341404
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341404/27.12.2012
Denumire contract: BRANSAMENT APA POTABILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Alexandru SANDUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, Corp Rectorat, Camera 102-104
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BRANSAMENT APA POTABILA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Bransament apa potabila ? conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 685, 483.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantum garantiei de buna executie a contractului este de: 10% din valoarea contractelor fara TVA (la IMM, se reduce cu 50%).Garantia de buna executie se constituie conform Art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - FORM 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - FORM 2Declaratie privind calitatea de ofertant - Form 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? FORM 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? Form 4ANota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ?Mihnea Costoiu, dir gen- Mihai Corocaescu, dir ec- Dorina Adamescu, control Financiar preventiv- Rodica Manolache, cons jur- Daniela Stanculeanu, resp achiz? Alexandru Sanduta.Cert privind indeplinirea oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat raportat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conf cu orig/copie legalizata/origCert privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale raportat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conf cu orig/copie legalizata/origCert vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru racordarea la conductele existente se va solicita asistenta tehnica de la S.C.?APA NOVA? Bucuresti. Pentru aceasta, ofertantul va incheia un contract de asistenta tehnica cu SC APA NOVA Bucuresti. Ofertantul va prezenta in oferta depusa dovada acceptului de principiu al SC APA NOVA Bucuresti pentru executarea lucrarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie sa fie in valoare de minim 1.200.000 Lei.Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Info privind angajatii si angajamentul ofertant privind resursele umane.Ofertant trebuie sa dispuna de un minim de resurse umane astfel: Sef santier (ing, absol al unei instit de invat super in dom de specialist construct, diploma de inginer/licenta)Responsabil tehnic cu executia , insotit de atestat in domeniu cu legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelorResp tehnic cu calit (cu diploma/certif care sa ateste specializarea in domeniul calitatii): se va prezenta decizia de numire, Se vor prezenta: Copii lizibile cu mentiunea conf cu orig dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certif detinute de specialistii angajati in contr.Se vor atasa: Form8.Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniForm8.1.Decla angajament a ofertantului privind resursele umaneForm8.2.Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contract conform Form8In cazul utilajelor implicate in derularea lucrarii se vor prezenta atestari tehnico-profesionale a specialistilor care le vor manipula, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara. Se solicita prezentarea a cel putin un contract similar din care sa reiasa executarea de lucrari efectuate in ultimii 5 ani, al caror obiect a fost executarea de lucrari de alimentare cu apa si a carui valoare cumulata fara TVA, sa fie egala sau mai mare de 650.000, 00 lei.Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din partea beneficiarului contractului care indeplineste conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului., Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic - formular 7Operatorul economic trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: -utilaj pentru executie sapaturi cu cupa - 1 buc;
-Autobasculante/autocamioane pentru transport materiale - 1 buc;
-Autoutilitare transport materiale si persoane ? 1 buc;
- Automacara pentru lansare vana dn. 400 ? 1 buc;
- Macara lansator de conducte pe trac cu senile - 1 buc;
- Macara cu pneuri, brat zabrele 15, 0-19, 9 tf2 ? 1 buc.Pentru a face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa facturi/ Lista de inventar a obiectelor din dotare sau pentru utilajele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de chiriere/angajament de punere la dispozitie, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului etc. ISO 9001 sau echiv specifice lucrarilor ce urmeaza a se realizaISO 14001 sau echiv pentru activitatea specifica obiectul contrIn cazul asoc unui grup de op ec, cerintele privind standard de asig a cal, prot mediu si prot muncii vor fi indeplinite cumul de membrii asoc.Doc vor fi val la data limita de dep a ofert si vor fi prezent in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conf cu orig, Pentru demons indepl cerint privind standard solic se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rap de audit a fost final si din el reiese ca ofertantii vor primi certificareaIn cazul asoc unui grup de op ec, cerintele privind standard de asig a cal, prot mediu si prot muncii vor fi indeplinite cumul de membrii asocIn cazul in care certificarile vor fi indeplinite cumulativ, e necesar ca fiecare membru al asocierii sa fie certificat pe activitatile contractuale mentionate in acordul de asociereOper ec nerezidenti (straini) vor prezenta cert/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de traducator autorizat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 14:55