Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Bransament apa, racorduri canalizare menajera si colectare apa pluviala aferente obiectivului ?Sala


Detaliu pentru invitatia numarul 314089
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Bransament apa, racorduri canalizare menajera si colectare apa pluviala aferente obiectivului ?Sala
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Bransament apa, racorduri canalizare menajera si colectare apa pluviala aferente obiectivului ?Sala sport antrenamente?, str. Mihai Viteazul, municipiul Piatra Neamt, conform proiectului nr. nr. 48/2011 intocmit de catre S.C. GECO PROIECT SRL
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 09.09.2011 16:22
Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8 , Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Piatra Neamtstr. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, corp nou, parter
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 160, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Calitatea de participant la procedura, Declaratii privind eligibilitatea si de neincadrare in prevederile art. 181 si 69 indice 1 /O.U.G. nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificate de atestare fiscale de plata a datoriilor la bugetul local ?i de stat, certificat constatator , CUI, Informatii generale; blilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani -min. 200.000 lei, lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, minim 1 contract cu o valoare de minim 100.000 lei, Declaratie privind personalulangajat si ale cadrelor de conducere , informatii subcontractantii / asocierea.SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2007sau echivalent pentru executie , Garantia de participare ? 1.100 RON, Garantiade buna executie ? 5% din pretul contractului fara TVA
întreaga documenta?ie este publicata pe SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare ? durata de executie a lucrarii?, se va acorda astfel: a) pentrudurata minimade executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv ? 30 puncte; se va respecta conditia : Durata de executie a lucrarilor - mai mica sau cel mult egala cu 2 lunib) pentru o durata de executie a lucrarii mai mare decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctaj astfel : De(n) = (Termen minim/termen (n)) x 30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer