Achizitie publica - BRANSAMENT ELECTRIC SEDIU PMC ARIPA NORD
Detaliu pentru invitatia numarul 322736
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322736/23.03.2012
Denumire contract: BRANSAMENT ELECTRIC SEDIU PMC ARIPA NORD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CalarasiCod fiscal: 4445370, Adresa: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Telefon: 0242311005, Fax: 0242318574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Calarasi, Romania, cod postal: 910019, telefon: +40 242311005, fax: +40 242318574, persoana de contact: BILAVA CRISTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BRANSAMENT ELECTRIC SEDIU PMC ARIPA NORD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executarea lucrarilor de racord electric a sediului nou al Primariei Municipiului Calarasi cu puterea aprobata de 430 kW, care necesita si executarea unui post de transformare nou.
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4200 lei. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va achita prin mijloacele prevazute in HG 925/2006 actualizata, art. 86, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Se poate achita si cu OP in contul: RO81TREZ2015006XXX000203 deschis la Trezoreria Calarasi. Cod fiscal PMC 4445370. In cazul ofertanyilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%. In cazul contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: (pentru valoarea contractului intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusive)1% din valoarea contractului, respectiv 2100, 80 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA conf. art. 90 din HG 925/2006, actualizata. Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. priv. eligibilit. ? for. 12ADecl. priv. neincadrarea in prev. art. 181 ? for. 12BDecl. priv. cal. de particip. la proc. ? form. 12CCert. de atest. fisc. . din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cert. de atest. fisc. privind plata impozitelor si taxelor localedin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cert. de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 priv.punerea in aplicare a cert. de particip. la licit. cu oferta independentaDecl. priv. neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006Pers. cu functie de decizie in cadrul autorit. contractante in ceea ce priv. org., derularea si finaliz. proc. de atribuire sunt : Nicolae Dragu, Pres. comisie de eval. ? Cutar Nicolae, membri comisie de eval.: Culea Sorinel, Bilava Cristina, Sandu Mariana, Andrei Simona, membri supleanti comisie de evaluare : Picu Sisman, Nastasescu Claudia, Bara Magdalena, Stefan Razvan ? formular declaratie. Cert. constat. emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic ? obiectul contractului trebuie sa aiba cores. in codul CAEN din cert. constat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe anii 2008, 2009, 2010 de minim 420000 lei. Cursul leu/auro pentru echivalenta este: anul 2008 - 1euro=3, 6827 lei, anul 2009 - 1euro=4, 2373 lei, anul 2010 - 1euro=4, 1285 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin un contract de lucrari similare in valoare de minim 70000 lei sau pana la trei contracte similare in valoare de 105000 lei., Inform. priv. efectivele medii anuale ale personalului de specialitate angajat si de cond.Se vor prezenta informatii privind studiile, preg. prof.si calificarea pers. de conducere si ale pers. resp. pentru executia lucrarilor care fac obiectul contractului.Pentru personalul de specialitate se vor prezenta atestate ANRE tip B, C1A, C2A, Informatii despre partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze ? declaratie privind subcontractantul/subcontractantii partile din contract pe care acestia le vor indeplini., Decl. priv. utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 12:05