Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BRANSAMENTE APA IN MUNICIPIUL LUGOJ ? EXECUTIE LOT I ( STRAZILE: ASTALAS, CERNEI, FAGILOR, JABARULUI, COTU MIC, T. VLADIMIRESCU, ROMANILOR)


Detaliu pentru invitatia numarul 326571
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Lugoj
Numar invitatie: 326571/11.05.2012
Denumire contract: BRANSAMENTE APA IN MUNICIPIUL LUGOJ ? EXECUTIE LOT I ( STRAZILE: ASTALAS, CERNEI, FAGILOR, JABARULUI, COTU MIC, T. VLADIMIRESCU, ROMANILOR)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: Wagner Richard cristian.COMPARTIMENTUL REGISTRATURA CAM 7.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BRANSAMENTE APA IN MUNICIPIUL LUGOJ ? EXECUTIE LOT I ( STRAZILE: ASTALAS, CERNEI, FAGILOR, JABARULUI, COTU MIC, T. VLADIMIRESCU, ROMANILOR)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIA DE BRANSAMENTE PE STRAZILE ASTALAS, CERNEI, FAGILOR, JABARULUI, COTU MIC, T. VLADIMIRESCU, ROMANILOR DIN MUNICIPIUL LUGOJ;
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 16.129; Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original.In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. b) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieeste 10 % din valoarea contr. de lucr. TVA. exclus. Conf. art. 89, din HG 925/2006. garantia de buna executie se constituie la alegere conf. art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare: printr-uninstrument de garantare sau prinretineri succesive din suma datorata pentru facturi partiale cu respectarea HG 1045/2011 care modif. al. 3 al art. 90 din HG 925/2006. In acest caz contr.are oblig.de a deschide, la o unitate a Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia, un cont distinct la disp.aut.contr. ? Municipiul Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contr.la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA. Pe parcursul indepl.contr.aut.contr.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succ.din sumele datorate si cuvenite contr.pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9si/sau certificat echivalent; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180.Completarea si prezentarea Formularului nr.9 se va face si de catre tertului sustinator daca e cazul. Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intruna dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.II.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: completarea si prezentarea Formularului 10; confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.III. Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta, (Formularul A);In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociatIV. Evitarea conflictului de interese- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul municipiului Lugoj prof. ing. Boldea Francisc Constantin; Viceprimar ing. Ambrus Ioan; Director economic Cosmin Nichita; Secretar municipiu jr. Ciucu Dan; Birou Juridic jr. Banda Romulus; Compartiment Investitii ing. Lazar Constantin; Compartiment Licitatii si Achizitii Publice jr. Wagner Richard Cristian, respectiv membrii comisiei de evaluare care vor fi numiti ulterior printr-o decizie a primarului.Precizari suplimentare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor;Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice / fizice straine - Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globalaaferent prezentului contract pe ultimii 3 ani ( fara a fi luat anul in curs)trebuie sa fie de minim 1.600.000 lei. Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevauta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare. In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-economica pot fi indeplinitesi prin cumul. bilant contabil/extras de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor etc;
- Formular 11;In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezent
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formular 16), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Experienta similara: Operatorii economici vor face dovada executarii si finalizarii a minim 1 (unu) contract, maxim 3 (trei), ce au avut ca obiect executia de lucrari de alimentare cu apa, aductiuni si bransamente, cu o valoare minima (cumulata) de 800.000lei, exclusiv TVA;Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro., b) Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (Formular 35)responsabil cu controlul calitatii, c)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (Formular 17), d) O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 14)Resurse umane: INSTALATOR APA, PAVATOR, SAPATOR., Utilaje. O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Utilaje, instalatii si echipamente necesare: - miniexcavator ;
-masina de taiat rosturi cu discuri abrazive;
-compactor ? vibrator /placa, vibratoare ;autocamion cu prelata;betoniera;, g) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular 18) Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei., Dovada implementariistandardelor de protectie a mediului pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer