Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Bransamente de canalizare menajera in comuna Sig, judetul Salaj


Detaliu pentru invitatia numarul 342980
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIG
Numar invitatie: 342980/21.02.2013
Denumire contract: Bransamente de canalizare menajera in comuna Sig, judetulSalaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIGCod fiscal: 4495123, Adresa: Loc. Sig, nr. 1, com. Sig, jud. Salaj, Romania, Sag, Telefon: 0260/673100, Fax: 0260/673063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bransamente de canalizare menajera in comuna Sig, judetulSalaj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul acestei proceduri sunt cuprinse lucrari de bransamente la reteaua de canalizare existenta in comuna Sig, respectivBransamente in localitatea Sig in numar de 77 de bucati, Bransamente in localitatea Tusa in numar de 57 de bucati, Bransamente in localitatea Sirbi in numar de 27 de bucati si un Bransament la Scoala (Liceul Tehnologic nr, 1 Sig) din localitatea Sig. Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru bransarea utilizatorilor la reteaua de canalizare existenta pentru fiecare utilizator, precum si toate aspectele de natura tehnica care trebuie avute in vedere la executia de lucrari, sunt cuprinse in Proiectul tehnic si Listele cuprinzand cantitatile de lucrari, anexa la caietul de sarcini si care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.Valoare estimata este de 301.850 lei fara TVAdin care: valoarea lucrarilor de diverse si neprevazute este de 13.220 lei fara TVA, reprezentand 4, 58% din valoarea estimata a contractului.Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este 288.630 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.700 lei sau 2.850 lei in situatia in care ofertantul intra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii. - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este de 120 de zile. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3, Sectiunea Formulare 2. Dovada cu Ordin de plata in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (5) si (6) din HG 925/2006, ca a fost platita garantia de participare in contul RO10TREZ5635006XXX000086, deschis la Trezoreria Simleu Silvaniei, cod fiscal 4495123. Documentele pentru dovada constituirii garantiei de participare, asa cum sunt mai sus solicitate, se vor prezenta in format electronic in SEAP semnate electronic de catre reprezentantul ofertantului. Ofertantul pierde suma constituita ca si garantie, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti; (c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. (d) in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati necondiionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM. Modalitate de constiuire a garantiei de buna executie se va face prin scrisoare de garantiei de buna executie eliberata de catre o societate bancara sau societate de asigurari ori prin retineri suscesive din facturile de plati. In acest ultim caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului in conformitate cu prevederile HG 1045/2011. Modalitatea concreta de constituire a garantiei de buna executie se va stabilii de comun acord cu operatorul economic desemnat castigator la semnarea contractului de lucrari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare;3. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie conform cu originalul: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident);4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare;5.Acord de asociere (daca este cazul)- Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 11 din Sectiunea Formulare; (Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu Bonte Florian - primar al comunei Sig, Tirlea Daniel - viceprimar al comunei Sig, Moga Floare - secretar al comunei Sig, Molnar Sabau Victor - Responsabil achizitii publice in cadrul Primariei Comunei Sig, Criste Alina Cristina - contabil in cadrul Primariei Comunei Sig, Pestean Nicolae Sebastian- Consilier in cabinetul demnitarului, Rad Florian ? consilier local, Flonta Florin-Valentin consilier local, Breje Alin-Adrian - consilier local, Tuns Cosmin-Ioan - consilier local, Tap Liviu - consilier local, Rad Nicolae-Ionel - consilier local, Breje Dorel - consilier local, Tamba Dan-Marius - consilier local, Sabo Costica - consilier local, Tuns Victor - consilier local, Chis Ioan - consilier local, Chis Nicoleta-Florica - consilier local;7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 12, din Sectiunea Formulare.Note: 1.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, va prezenta documentele solicitate mai sus cu privire la Situatia personala a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 va fi prezentata in mod obligatoriu si de catre fiecare subcontractant si/sau tert sustinator declarat, precum si de catre fiecare asociat in cazul in care oferta este prezentata in asosciare.3.Iin situatia in care ofertantul are terti sustinatori acestea vor prezenta Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 , lit. a, c^1 si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atasat Angajamentului ferm de sustinere. 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul- emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantuluiinclude activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini, Note: 1.In etapa evaluarii ofertelor, pentru certificatele prezentate in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta Certificatul constator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor edilitare;
- Minim un instalator cu autorizatie de sudare tevi si fitinguri din PEHD pentru executia lucrarilor de montaj retele de alimentare cu apa si canalizare. Se va prezenta: 1. Declaratie privind personalul de specialitate care va fi utilizat pentru executia lucrarilor, conform art. 188, alin.3 litera b din OUG 34/2006; 2. Copii conform cu originalul: - Diploma de studii si Certificat de atestare + LEGITIMATIE pt. RTE in domeniul constructiilor edilitare; - Autorizatie sau alte documente echivalente pentru sudare tevi si fitinguri din PEHD, in termen de valabilitate, pentru instalator;, 1.Asigurarea de catre ofertant a cel putin urmatoarelor echipamente, utilajele, mijloace de transport, laboratoare care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte : - Buldoexcavator ;.Ofertantul va prezenta: 1. Nominalizarea dotarilor tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului - executie de lucrari, conform art. 188 alin.3 litera f din OUG 34/2006. 2. Dovada detineri in proprietate a buldoexcavatorului (lista cu mijloacele fixe sau alte documente echivalente), pentru cele care sunt in proprietatea ofertanului, iar pentru acele utilaje care nu sunt in proprietatea ofertantului se va prezenta copie a contractului de leasing sau a contractului de inchiriere sau angajamente ferme sau alte documente echivalente, din care sa rezulte ca ofertantulare cel putin drept de folosinta asupra utilajului sau ca acestea vor fi puse la dispozitie ofertantului de catre un tert sustinator, 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 2.Acord de subcontractare (daca este cazul), Angajament ferm de sustinere privind capacitatea tehnica ? personal si/sau utilaje echipamnte, in forma autentica la notarul public (daca este cazul) In acest caz se va prezenta: 1. Se va prezenta Angajamentul ferm de sutinere 2. Fiecare tert sustinator va prezenta declaratie ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, declaratia privind neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d potrivit OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer