Achizitie publica - Bransamente la sistemul centralizat de alimentare cu apa, comuna Padina, judetul Buzau
Detaliu pentru invitatia numarul 320926
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320926/28.02.2012
Denumire contract: Bransamente la sistemul centralizat de alimentare cu apa, comuna Padina, judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PadinaCod fiscal: 4299470, Adresa: comuna Padina, judetul Buzau, Padina, Telefon: 0238/534173, Fax: 0238/531958
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Padina, judetul Buzau, Padina, Romania, cod postal: 127410, telefon: +40 238534173, fax: +40 238531958, persoana de contact: COSTICA BASTUREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bransamente la sistemul centralizat de alimentare cu apa, comuna Padina, judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de bransare a gospodariilor din satul Padina la sistemul centralizat de alimentare cu apa
II.1.6) CPV: 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 916, 281.98 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 18.000 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Mod de constituire: Ordin de plata sau instrument de garantare emis in conditiile art. 86 din HG nr. 925/2006 de o societate bancara ori de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului; Mod de constituire: Unul din instrumentele prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local, documente ce trebuie sa reflecte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Costica BASTUREA ? Primar;Gheorghe PASCU ? Viceprimar;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta: Sa aibe in obiectul de activitate: Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide, COD CAEN 4221 (fost 4521 daca nu a fost realizata reclasificarea codurilor CAEN).Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri mai mare de 1.800.000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Sa fi indeplinit in ultimii ani cel putin un contract executie lucrari similare (constructii edilitare) cu valoare mai mare de 750.000 lei. Se va Prezenta copie de pe contractul de executie lucrari (sau partile sale relevante daca acesta contine clauze de confidentialitate, a.i. sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata acestuia, pretul contractului precum si pagina cu semnaturi), procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala si o recomandare din partea beneficiarului acesteia sau documente constatatoare emise in temeiul art. 97^1 din HG 925/2006 actualizata., Cerinta: Sa asigure utilajele/echipamentele necesare pentru realizarea contractului: 1 aparat de sudura cap la cap dotat cu diagrama de sudura tiparita, 1 buldoexcavator, 1 incarcator frontal, 2 autobasculante, 1 cilindru compactor;, Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului - 1 responsabil tehnic cu executia, atestat indomeniul lucrarilor hidroedilitare, - 1 sef de punct de lucru minim 5 ani experienta, - 1 responsabil cu controlul calitatii, atestat in domeniul constructii hidrotehnice/instalatii/I.F, - 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI. Persoanele nominalizate ca direct implicate in derularea contractului vor prezenta CV., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului, Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) si d) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor edilitare, Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor edilitare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 18:27