Achizitie publica - Bransamente ,pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-lunca Mures str. Mica si Livadia (tronson 1.2.3 si 4)
Detaliu pentru invitatia numarul 321012
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321012/29.02.2012
Denumire contract: Bransamente , pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-lunca Mures str. Mica si Livadia (tronson 1.2.3 si 4)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNCA MURESCod fiscal: 4562433, Adresa: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Telefon: 0258878121, Fax: 0258878347
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Romania, cod postal: 517405, telefon: +40 0258878121, fax: +40 0258878347, persoana de contact: Eugen Bradescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Lunca Mures, str. Garii, nr.303, Loc. Lunca Muresului, Romania, cod postal 517406, tel +40 0258878121, fax +40 0258878347
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bransamente , pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-lunca Mures str. Mica si Livadia (tronson 1.2.3 si 4)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea retelei de bransamente, pe domeniul public, la conducta de canalizare principala si realizarea caminelor de bransament in vederea asigurarii conditiilor de racordare a imobilelor la reteau de canalizare menajera pe strazile Mica si Livadia (tronson 1.2.3.4) din localitatea Lunca Muresului
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 6024.8 lei si va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. Forma de constituire a garantiei de participare: a.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare prezentata in original-model Formular 7b.Virament bancar cu OP in contul RO24 TREZ 0045 006X XX00 1318-Trezoreria Aiud, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, c. Numerar la casieria Primariei Lunca Muresului, Str. Garii, nr.303-jud AlbaIn cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de contestatar autoritatea contractanta va retine acestuia suma de 3012.4 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular 1.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular1A.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 3.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 2.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizataSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 3A.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: Bradescu Eugen ? PrimarHirciaga Aurel-viceprimarBoc Cristina - Secretar PrimarieRusu Rodica?referentNegrea Cornel-consilierCrisan Vasile-consilierLukacs Reka- consilierKonya ladislau-consilierCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Alte documente solicitate: ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilatade catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de lucrari Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateCerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fataunui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acestsens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator alprocedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catreterte persoane fizice sau juridice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara, respectiv dovada incheierii a maxim trei contracte de constructii civile in valoare cumulata de minim300 000 lei exclusiv TVA in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 3Declaratie cu privire la personalul de conducere, personalul specializat si efectivul mediu al personalului angajat. Pentru asigurarea optima a managementuluicontractului, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca va avea disponibilin santier pe toata durata contractului un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului compus din minim urmatorul personal de specialitate: - minim 1 (unu) specialist atestat RTE(responsabil tehnic cu executia sauechivalentul acestuia) pentru Constructii Civile.- minim o persoana responsabila de managementul calitatii;
- minim 1 (unu) specialist atestat in domeniul securitatii si sanatatii in munca, Cerinta nr. 4Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusivdotarile de care dispunepentruindeplinirea contractului, prin care sa faca dovada ca poate asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate.Se impune ca ofertantul sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: -utilaj pentru executie sapaturi cu cupa-1 buc-Autobasculante/autocamioane pentru transport materiale - 1 buc;
-Autoutilitare transport materiale si persoane ? 1 buc., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii, NOTA 1: , NOTA 2: Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor de constructii, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru deschiderea ofertei., Cerinta nr. 2Certificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor de constructii, ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP pe www.e-licitatie.ro ; anexa la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 16:14