Achizitie publica - Bransamente ,pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-Lunca Muresului : str.DC2, str. DC2(str.Garii), str.DC2 (str.Mare), str. Garii, str. Mare.
Detaliu pentru invitatia numarul 333519
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333519/10.08.2012
Denumire contract: Bransamente , pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-Lunca Muresului : str.DC2, str. DC2(str.Garii), str.DC2 (str.Mare), str. Garii, str. Mare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNCA MURESCod fiscal: 4562433, Adresa: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Telefon: 0258878121, Fax: 0258878347
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Romania, cod postal: 517405, telefon: +40 0258878121, fax: +40 0258878347, persoana de contact: Eugen Bradescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Lunca Muresului, str. Garii, nr.303, jud. Alb, Cod 517405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bransamente , pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-Lunca Muresului : str.DC2, str. DC2(str.Garii), str.DC2 (str.Mare), str. Garii, str. Mare.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea retelei de bransamente, pe domeniul public, la conducta de canalizare principala si realizarea caminelor de bransament in vederea asigurarii conditiilor de racordare a imobilelor la reteaua de canalizare menajera pe strazile: str.DC2, str.DC2(str.Garii), str.DC2(str.Mare), str.Garii, str. Mare localitatea Lunca Muresului.
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 7060 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. Forma de constituire a garantiei de participare: a.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare prezentata in original-model Formular 19b.Virament bancar cu OP in contul RO24 TREZ 0045 006X XX00 1318-Trezoreria Aiud, beneficiar Primaria Lunca Muresului, cod fiscal 4562435, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de contestatar autoritatea contractanta va retine acestuia suma de 3530 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica siasocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular 1.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular2.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 4.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 3.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizataSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 4A.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: Bradescu Eugen ? PrimarHirciaga Aurel-viceprimarBoc Cristina - Secretar PrimarieRusu Rodica?referentNegrea Cornel-consilierCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Alte documente solicitate: ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catrebugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de lucrari Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateCerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti laprocedura Fisa de informatii generale-formular 6 .Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei/euro este ceacomunicata de BNR ca medie anuala si anume: Anul-lei/euro: 2009- 4, 2373; 2010- 4, 2099; 2011- 4, 2379In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
-Autoutilitare transport materiale si persoane ? 1 buc.Pentru a face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa facturi/ Lista de inventara obiectelor din dotare sau pentru utilajelecare nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractelede inchiriere/acorduri de chiriere/angajament de punere la dispozitie. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu seaccepta certificat in curs de atestare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului) valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se acceptacertificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata la prezentul anunt sau poate fi obtinuta de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 13:10