Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Bransamente ,pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-Lunca Muresului : str.DC2, str. DC2(str.Garii), str.DC2 (str.Mare), str.


Detaliu pentru invitatia numarul 338029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI LUNCA MURES
Numar invitatie: 338029/23.10.2012
Denumire contract: Bransamente , pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-Lunca Muresului : str.DC2, str. DC2(str.Garii), str.DC2 (str.Mare), str.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI LUNCA MURESCod fiscal: 4562433, Adresa: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Telefon: 0258878121, Fax: 0258878347
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, Romania, cod postal: 517405, telefon: +40 258878121, fax: +40 258878347, persoana de contact: Eugen Bradescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Garii. nr.303, Lunca Muresului, jud. Alba, Romania, cod postal: 517405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bransamente , pe domeniul public, la retea de canalizare menajera-Lunca Muresului : str.DC2, str. DC2(str.Garii), str.DC2 (str.Mare), str.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea retelei de bransamente, pe domeniul public, la conducta de canalizare principala si realizarea caminelor de bransament in vederea asigurarii conditiilor de racordare a imobilelor la reteaua de canalizare menajera pe strazile: str.DC2, str.DC2(str.Garii), str.DC2 (str.Mare), str.Garii, str. Mare localitatea Lunca Muresului.
II.1.6) CPV: 45231112-3 - Instalare de retea de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 7060 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa pina la data deschideriiofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.b) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri. Forma de constituire a garantiei de participare: a.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurare prezentata in original-model Formular 19b.Virament bancar cu OP in contul RO24 TREZ 0045 006X XX00 1318-Trezoreria Aiud, beneficiar Primaria Lunca Muresului, cod fiscal 4562435, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de contestatar autoritatea contractanta va retine acestuia suma de 3530 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in modindividual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular 1.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat-Formular2.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 4.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 3.Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizataSe va completa pe modelul formularului anexat-Formular 4A.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de deciziecu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte : Rusu Ioan -PrimarNegrea Daniel-viceprimarBoc Cristina-secretarBradescu Eugen ? consilier localHirciaga Aurel-consilier localBlajan Gheorghe-consilier localGeorgiu Gheorghe-consilier localPetrut Ioan-consilier localMoldovan Marcel-consilier localChirica Valer-consilier localZoltan Vasile-consilier localAlbert Ferenc-consilier localUjfalusi Zsuzsana-consilier localRusu Rodica?referentNicoara Marcela-contabilKonya Ladislau-referentCerinta nr. 6Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Alte documente solicitate: ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de lucrariCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica siasocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011 Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectulde activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificateCerinta nr. 2Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie safie in valoare de minim 700 000Lei.Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catreBanca Nationala a Romaniei ? www.bnr.roOperatorul economic are obligatia de a-si demonstra situatia economica sifinanciara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (anexate formularului 6)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani insotita de recomandari si procese verbale de receptie finala/partiala/laterminarea lucrarilorOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, inultimii cinci ani, maxim 2 contracte de lucrari similare de constructii civile cuo valoare cumulata de minim 350.000 lei fara T.V.A, Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic -formular 10Operatorul economic trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: -utilaj pentru executie sapaturi cu cupa-1 buc-Autobasculante/autocamioane pentru transport materiale - 1 buc;
-Autoutilitare transport materiale si persoane ? 1 buc.Pentru a face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate se vaatasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa facturi/ Lista de inventara obiectelor din dotare sau pentru utilajele care nu sunt in proprietateaofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de chiriere/angajament de punere la dispozitie., Informatii privind angajatii si angajamentul ofertantului privind resursele umane Ofertantul trebuie sa dispuna de un minim de resurse umane astfel: a) Sef santier (inginer, absolvent al unei institutii de invatamant superior indomeniul de specialitate constructii, cu diploma de inginer / licenta.b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data deschideriiofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.c) Responsabil tehnic cu calitatea .Se vor prezenta: Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupadiplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract.Se vor atasa: Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatiiFormular 11.1-Declaratie angajament a ofertantului privind resursele umaneFormularul nr. 11.2 - Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 11, Informatii privind subcontractantiiPrezentarea declaratiei privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi realizate deunul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Informatii privind asociatiiPrezentarea declaratiei privind partea/partile din contract care suntindeplinite de asociati si specializareaacestora si acordul de asociereIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebuisa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatoruluieconomic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum siorice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrulDocumentatiei de atribuire. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului) valabil la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se acceptacertificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul autoritatii contractante si atasat la prezentul anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 19:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer