Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - branza telemea de vaca si iaurt


Detaliu pentru invitatia numarul 348945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 348945/20.06.2013
Denumire contract: branza telemea de vaca si iaurt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0213183558, Fax: +40 0213183563
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 212271200, fax: +40 213183563, persoana de contact: LAVINIA GHELBERE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUAdresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, serviciul achizitii contractare , etaj1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: branza telemea de vaca si iaurt
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: branza telemea de vaca si iaurtBranza telemea de vaca =KG 6400 /minim 7000 kg/maximIaurt 200 gr= BUC 9600/minim 10000 buc/maxim
II.1.6) CPV: 15541000-2 - Branza de masa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 200 - 99, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
pentru fiecare lot se regaseste in anexa B , termen de valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru ogarantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare. Garantia de participare se poateprezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr 8, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; cont garantiiRO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod deinregistrare fiscala 4203709.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare inraport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 punct c)din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizataPrevederile alin.1 art.278indice 1 seaplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va solicita contractelor subsecvente a caror valoaredepaseste pragului de 65000 LEI si poate fi constituita in maxim 5 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti, se poate constituiprin OP, depunerea la caseria autoritatii contractante , instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau retineri succesive a platilor partiale, caz in careoperatorul economic are obligatia, in conformitatea cu prev.art.90 alin.(3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare , dea deschide un cont la Trezorerie. Garantia de buna executie devine Anexa la contract cf. Art. 90 din HG 925/2006 cu toate modificarile sicompletarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 3, 4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 4-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoareleProf.dr.ANGHEL RODICA MARICELA Managerdr.CONDREA ILEANA MARIA Director MedicalAs.pr.ROTARU LAURA LAVINIA Director de IngrijiriEc.ILIESCU ELENA Sef.serv.achizitii contractareEc.IONESCU ILEANA TEODORA Director financiar contabildr.BOGDAN MARIANA-MIOARA medic bacteriolog laborator analize medicaleAs.CONSTANTINESCU RODICA asistent dieteticianFILIP ALEXANDRINA bucatarEc.BARBUTA RENEA CRISTINA MARINA serviciul achizitiiAv.Bataila Ghe Asist.jurid.5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Asadar, dovada achitariitaxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTEVENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011.Persoane juridice/fizice straine .NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ; 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine animala, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, in baza Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 cu modificarile si completarile ulterioare - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?;3.Document de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru unitatile care proceseaza produse de origine animal sau dupa caz detin depozite de produse alimente-carne si produse pe baza de carne, emis de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, in baza Ordinului A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 cu modificarile si completarile ulterioare - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele de inregistrare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care acestea expira pe parcursul perioadei derularii contractului, ofertantul are obligatia de a le reinnoi si de a le transmite autoritatii contractante.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Persoane juridice/fizice straine .NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra deafaceri globala pe ultimii trei ani - se va completa formularul nr 7 - Cursul deschimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560;2011=4, 2379; 2010 =4, 2099.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ;Completarea formular 11 si anexaformuar 11, MOSTRE de produs - Operatorul economic va prezenta mostre de produs insotit de buletin de analiza emis de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele din caietul de sarcini, in termen de valabilitate pentru lotului ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor Implementarii sistemului de management al sigurantei alimentelor potrivit standardului ISO 22000:2005 sau echivalent valabil la data limita de primire a ofertelor.-Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer