Achizitie publica - Branzeturi
Detaliu pentru invitatia numarul 295002
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod de identificare fiscala: 17104359
Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova
Telefon: 0251416365
Fax: 0251417838
Denumire invitatie: Branzeturi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15540000-5 - Branzeturi (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare Branzeturi
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.05.2011 09:44
Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: craiova, str. n. titulescu, nr.22
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: craiova, str. n. titulescu, nr.22
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 63, 375 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului: Decl.eligibilitate;Decl. neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat de inregistrare la ORC;doc. din care sa rezulte ca ofertantul este specializat in producerea sau comercializarea prod. ofertate;Situatiaeconomico-financiara : fisa de informatii generaleCapacitatea tehnica si sau profesionala: autorizatie sanitara de functionare pentru transportul produselor ofertate;sau contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia;declaratie norme de protectia muncii;
seapGarantia de participare: 640, 00 lei(Lot 1 = 225, 00 lei; Lot 2 = 150, 00 lei; Lot 3 = 220, 00 lei; Lot 4 = 45, 00 lei)