Achizitie publica - Break - 8 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 338546
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338546/31.10.2012
Denumire contract: Break - 8 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin Directia Regionala de Drumuri Constanta Str. Prelungirea Traian FN, Constanta, Romania, cod postal: 900716, telefon: +40 241581147, fax: +40 241584371, persoana de contact: Serv. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri Constanta Str. Prelungirea Traian FN, Constanta, Romania, cod postal: 900716
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Break - 8 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de autoturisme Breack - 8 buc. - autoturisme noi prin Programul de stimulare a innoirii parcului auto national - DRDP Constanta
II.1.6) CPV: 34111100-9 - Breakuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 076.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, eliberata in numele ofertantului va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari in cuantum de: 6.000 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul opteaza pentru intocmirea unei scrisori de garantie se va completa Formularul 8. In conformitate cu art. 86, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se poate constitui prin: -Virament bancar - cod IBAN RO54 RNCB 0114 0320 4585 0001, deschis la BCR Sucursala Constanta ; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In conformitate cu art.2781 din OUG34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a retine suma de 4.050, 76 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conf Art. 90 din HG 925/2006 actualizata, Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului nr. 12 din Sectiunea ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire, fie prin retineri succesive din facturi partiale, iar daca GBE este redusa ca valoare se accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria a unei sume in numerar. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de 3 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista cu principalele furnizari de produse ( autoturisme)/similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul 7., Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, prin prezentarea de maxim 2(doua) contracte de furnizare produse similare cu cel supus prezentei achizitii, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 263.000 lei fara TVA, In acest sens ofertantul va prezenta urmatoarele : a)pentru contractul prezentat ca experienta similara se va prezenta Formularul 11?Fisa de experienta similara din Documentatia de atribuire -sectiunea Formulare-copii dupa partile relevante ale contractului respectiv (partile semnatare, durata contractului, valoarea, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea , ,conform cu originalul??;
-raportul constatator incheiat la terminarea contractului, semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea, ,conform cu originalul? Prezentare certificat de asigurare a calitatiiDocumente, emise de organisme acreditate, care confirma certificareasistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa atesteconformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de ComunitateaEuropeana, astfel: 1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de untraducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcaredin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 15:15