Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - BULDOEXCAVATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 322999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APASERV SATU MARE S.A.
Numar invitatie: 322999/29.03.2012
Denumire contract: BULDOEXCAVATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPASERV SATU MARE S.A.Cod fiscal: RO16844952, Adresa: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Telefon: +40 261706058, Fax: +40 261721056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 261706058, fax: +40 261721056, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Buldoexcavator, tip Turbo diesel, putere 90 CP. In Sectiunea II - Caietul de sarcini sunt prezentate caracteristicile tehnice si cerintele minime obligatorii necesare realizarii contractului.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP = 8.800 lei. Per de valab - 60 de zile, de la data limita de dep a ofertelor. Dovada constit gar de particip trebuie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru desch ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). GP se poate constitui cu : a) Viram.bancar, sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si pt per de valab. GP trebuie sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch ofertelor. c) Numerar la caseria autorit contrac. In cazul unei asocieri Instrum de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantul care solicita, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004, reduc cerintei priv cuantum GP la 50%, va prezenta si o Declaratie din care sa rezulte ca se incadr in categ IMM.-urilor. In cazul in care GP se va constitui printr-un instrument de garantare, acesta se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie pentru participare - Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Conf. preved art.278^1, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, autorit contr va retine din GP in raport cu val estim a contractului de achizitie publica 1% din aceasta valoare, respectiv suma de 4.219, 99 lei. Contul in care se poate depune GP: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata contractului. Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.9 din sectiunea III Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl Certif de particip la licit cu of.indep ? Formular nr.1, se va dep.in original. Inf.gen.ofertant ? Formular nr.2 ? se va dep.in orig. Decl priv eligibilitatea ? Formular nr.3 ? se va dep.in orig ; In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Decl.priv.neincadr.la art 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr.4, se va dep.in orig. AC va exclude din procedura orice ofertant care se afla in sit.prev.la art.181. a)Certif.de atestare fiscala priv indepl oblig de plata la bug de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, b)Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, se vor depune in copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?, pt.pers straine - documente edificatoare, se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Decl si docum solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d).; AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.181 din OUG nr.34/2006. Decl.privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr.5, se va dep.in orig; Pers.cu functie de decizie: Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Sava Gheorghe, Salajan Monica, Szovati Stefan, Salajan Gheorghe, Suiugan Luminita, Valcu Mihaita. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, trebuie sa prezinte aceasta Decl. AC va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certif.const emis de ORC ? pt.pers.juridice romane, Autoriz.de funct. ? pt.pers.fizice romane, Docum.edific.care sa doved.o forma de inregistr.-pt.pers.straine. Obiectul contractului trebuie sa abia correspondent in codul CAEN din Certif.constatator emis de ORC. Se va prez.in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certif.SR EN ISO 9001 - valabil la data depunerii acestuia; sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 17:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer