Achizitie publica - Buldoexcavator
Detaliu pentru invitatia numarul 349220
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349220/26.06.2013
Denumire contract: Buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GORBANCod fiscal: 4540569, Adresa: SAT GORBAN, COMUNA GORBAN, JUDETUL IASI, Gorban, Telefon: +40 0232292900, Fax: +40 0232272419
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Gorban, Comuna Gorban, jud. Iasi, Registratura, cod postal 700711, Romania, telefon: +40 0232292900, fax: +40 0232272419, persoana de contact: Rotaru Danut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI GORBAN, Comuna Gorban, sat Gorban, JUDETUL IASI.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui buldoexcavator avand caracteristicile indicate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 465 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi cel putin valabila 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor ? 4.969, 00 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Virament bancar/OP confirmat de catre banca, in contul COMUNEI GORBAN ? RO63TREZ4105006XXX000470, deschis la Trezoreria Raducaneni, CIF 4540569.;b. Cash, la Caseria Primariei Comunei Gorban Program zilnic de functionare: Lu-Vi: 08:00-16:00;c. Scrisoare de garantie bancara;d. Instrument de garantare emis de o societate de asigurari;e. Prin fila CEC confirmat de catre banca emitenta.Dovada constituirii garantiei de participare se face prin prezentarea documentului de garantare in original la Comuna Gorban, jud. Iasi, impreuna cu toate celelalte documente aferente participarii la procedura.Nerespectare cerintelor referitoare la garantia de participare conduce la respingerea ofertei.I.M.M.- urile care vor achita jumatate din cuantum garantiei de participare vor trebui sa faca dovada inscrierii in aceasta categorie de intreprinderi.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In conditiile prevazute de art.2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv suma de2.484, 65 lei.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare la cursul oficial anuntat de BNR.
Garantie de buna executie
Se va constitui conform art. 90 din HG nr.925/2006, actualizata, intr-un cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Totodata se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011.I.M.M.- urile care vor achita jumatate din cuantum garantiei de buna executie vor trebui sa faca dovada inscrierii in aceasta categorie de intreprinderi.Modul de constituire al garantiei de buna executie: Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din facturi partiale. Oferta desemnata castigatoare va contitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie, conform art. 92 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? se va completa Formularul nr. 1 (Declaratia privind eligibilitatea). Declaratia va fi prezentata si de asociat/tert sutinator.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? Se va completa formularul nr. 2.Cerinta obligatoriePrezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul general consolidat. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor de alta nationalitatea decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? se va completa Formularul nr. 3;Persoanele cu functie de decizie sunt: Rotaru Danut ? primar, Alexa Gabriel ? viceprimar, Manoila Liliana ? secretar, Mitrofan Aurel ? contabil, Hriscu Elena ? responsabil achizitii publice si consilierii locali: Barbalata Mihai, Toma Aurel, Carp Viorel, Iftene Veronica, Barzu Ioan, Lipovanu Gabriel, Manole Dumitru, Rotaru Remus, Bucos Ioan si Sarbu Razvan.Declaratia va fi prezentata de asociat, de subcontractant si de tertul sustinator daca este cazul.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Se va completa formularul nr. 4;Declaratia va fi prezentata de asociat si de subcontractant daca este cazul.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? se va completa Formularul nr. 10 .Certificatul va fi prezentat si de asociat/i daca este cazul. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei ? in cazul persoanelor juridice romane.2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in cazul persoanelor juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor livrari de produse similare (conform solicitarilor din caietul de sarcini) efectuate in ultimii 3 ani ? se va completa Formularul nr 6 si Anexa la formularul nr. 6.Nota: oferantii pot prezenta pt maxim 2 contracte copii si/sau de pe certificate/documente/procese verbale de receptie de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare., Informatii privind subcontractantii/ asociatii1. Lista cuprinzand asociatii si/sau subcontractantii2. Acord de asociereModalitatea de indeplinire: Ofertantii vor completa din sectiunea Formulare Formularul nr 7 ? Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Sistemul de management al calitatiiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie
20
Descriere: Termen de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 11:39