Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 351874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APASERV SATU MARE S.A.
Numar invitatie: 351874/05.08.2013
Denumire contract: Buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPASERV SATU MARE S.A.Cod fiscal: RO16844952, Adresa: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Telefon: +40 261706058, Fax: +40 261721056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 261706058, fax: +40 261721056, persoana de contact: Monica - Tatiana Salajan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autorita?ii Contractante - Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Buldoexcavator, tip Turbodiesel, putere min 90 CP.In Sec?iunea II ? Caietul de sarcini sunt prezentate caracteristicile tehnice ?i cerin?ele minime obligatorii necesre realizarii contractului.
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP = 4.400, 00 lei. GP se va constitui in RON. Echivalenta pt GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 3 zile. Per de valabilitate a GP: 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stabilita pt deschid ofertelor. GP se va constitui cu : a) Virament bancar, sau printr-un instrum de garantare emis de o societ bancara, ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. GP treb sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. c) Numerar la caseria autoritatii contractante.In cazul unei asocieri Instrumentul de garantare va fi emis de catre Liderul Asocierii in numele asocierii. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cuantumului GP, va prezenta o Declaratie din care sa rezulte ca se incadreaza in categ IMM (modelul de Declaratie se gaseste in Anexa 1 la Legea 346/2004). In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. In cazul in care GP se va constitui printr-un instrum de garantare, acesta se va completa in conf cu modelul de Scrisoare de garantie - Formularul nr.5. Contul in care se poate depune garantia de participare: Cod IBAN: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare.In conformitate cu prevederile art.278^1, alin.1, lit.a) si alin.2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului de achizitie publica suma de 2.200 lei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constitui in RON. Se va depune in original. Modul de constituire a garantiei de buna executie : In conformitate cu art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata de prestare a contractului.Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.8 din sectiunea III Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III - Formulare.Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III - Formulare. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b). In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d). Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea III - Formulare. Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarele: a) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?;Pentru operatorii economici straini ? Documente edificatoare - se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, fiecare asociat, tert sustinator si fiecare subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.4 din Sectiunea III - Formulare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Stegerean Danutiu Vasile Viorel, Gyongyosi Stefan, Leitner Ioan, Mitra?ca Horea, Suciu Mirela Daniela, Matuz Bela Tiberiu, Cetera? Marius, Fogel Vasile, Kovacs Mate, Riscau Gheorghe, Salajan Monica Tatiana Cornelia, Nemes Loredana, Mate Kinga, Vilcu Mihaita, Coica Costel Dorel, Duma Ovidiu Mihai, Pop Dumitru Dorel, Dobos Stefan, Ghetina Mihai, Kovacs Eugen, Fedorca Aurelia, Mitrasca Vasile, Mellau Iosif, Kiss Zoltan, Nagy Iosif, Avorniciti Mariana, Gyakon Gheorghe Nicolae, Incze Ludovic, Lochli Mihai, Piricsi Artur, Fezer Gabor, Mosdoczi Vilhem, Domokos Alexandru, Roca Iosif, Lengyel Stefan, Gaman Mihai, Balogh Daniel, Kardosi Ioan Zoltan, Marchis Otto, Iuhasz Ludovic, Fenyi Laurentiu, David Gheorghe, Ludroczki Alexandru, Marian Gheorghe, Simon Levente, Stet Vasile Adrian, Toma Vasile Adrian, Rotar Marinel, Bartok ? Gurzau Ioan, Roka Marius Andrei, Sobius Mariana Monica, Ciupac Ioan, Andreica Florinel. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: Prezentarea deDocumente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator sau Documentul edificator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sau documentul edificator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 07:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer