Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Buldoexcavator de mare capacitate


Detaliu pentru invitatia numarul 323835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C RAJA S.A CONSTANTA
Numar invitatie: 323835/11.04.2012
Denumire contract: Buldoexcavator de mare capacitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: 664046, Fax: 664046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241662577, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC RAJA SA, Str Calarasi 22-24, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Buldoexcavator de mare capacitate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract sectorial de furnizare, finantat prin leasing financiarFurnizare prin leasing financiar, cu optiunea de cumparare a 1 buc. buldoexcavator de mare capacitate. Pentru achizitia produsului se incheie un singur contract care trebuie sa angajeze atat furnizarea produsului cat si prestarea serviciilor de leasing financiar pe o perioada de 36 de luni.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 293, 704 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 3000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin(1)din HG 925/2006.In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma va fi virata in contul S.C. RAJA S.A., nr. RO36 RNCB 0114014937350001 deschis la BCRSucursala Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui cu scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul B din Sectiunea III.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/14.07.2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere, utilizandFormularul 4 din Sectiunea III.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA a contractului.Forma de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor aplica prevederile art.90 alin.3)din HG 925/2006. Ofertantul va deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului.Achizitorul va semna contractul de leasing numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie, in cuantum de 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, in original, Formularul 1 din Sectiunea III.Nota: Avand in vedere ca obiectul contractului este de furnizare produse si prestare servicii de leasing financiar, pe o perioada de 36 de luni si procedura este organizata pentru atribuirea unui singur contract, la declararea calitatii de participant la procedura se va avea in vedere urmatoarele: a) Furnizorii de echipamente pot participain nume propriu numai in situatia in care asigura in nume propriu si serviciile de leasing financiar;b) Ofertantii care asigura serviciile de leasing financiar, pot participa in nume propriu, in cazulin care furnizorul de echipamenteeste declarat subcontractant.c) Pentru incheierea unui contract tripartit (utilizator, finantator si furnizor), ofertantiipot participa, in asociere, conform art.44 din OUG 34/2006.Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 1.1 dinSectiunea III.Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 2 din Sectiunea III.Cerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3a din Sectiunea III.Cerinta nr.5 - Dovada achitarii la bugetul general consolidat si bugetul local a obligatiilor exigibile, in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/ copii conforme cu originalul.Cerinta nr.6- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006. Persoanele care detin functii de decizie in SC RAJA SA sunt: Felix Stroe-Director general, Aurel Presura-Director General Adjunct, Tereza Baranescu-Director Economic, Elena Sfrija ?Director Juridic, Niculae Musat- Director Calitate Resurse Umane, Mariana Munteanu- Sef serviciu achizitii publice1, Paraschiva Dumitru -Responsabil de contract. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3b din Sectiunea III. Cerinta nr.1a)? pentru persoane juridice romane/straine- Certificat constatator, eliberat de OficiulRegistrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor si/sauprestarea serviciilor de leasing solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).b) pentru persoane fizice romane/straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract.Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Din lista prezentata, ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au furnizat cel putin un produs similar., Cerinta nr. 2Informatii privind asociatii /subcontractantii, Cerinta 3Sustinerea tehnica, daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasatainvitatiei, la Documente si clarificari. Potentialii ofertanti au obligatia de a urmariin SEAP eventualele clarificari pana la data limita de depunere a ofertelor
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer