Achizitie publica - Buldoexcavator-multifunctional pentru Comuna Lelesti, Judetul Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 339031
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339031/08.11.2012
Denumire contract: Buldoexcavator-multifunctional pentru Comuna Lelesti, Judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna LelestiCod fiscal: 4898738, Adresa: sat lelesti, Lelesti, Telefon: +40 253278484, Fax: +40 253278687
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat lelesti, Lelesti, Romania, cod postal: 217275, telefon: +40 253278484, fax: +40 253278687, persoana de contact: Primaria Lelesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Lelesti, Jdetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Buldoexcavator-multifunctional pentru Comuna Lelesti, Judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui buldoexcavator-multifunctional pentru Comuna Lelesti, Judetul Gorj.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 4500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autoritatii Contractante. 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca ferire expresa la procedura organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si completarile ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, cat si de extrasul de cont al beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor) in contul nr. RO61TREZ3365006XXX003833 deschis la Trezoreria Tg-Jiu, jud. Gorj, confirmat de trezorerie. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Deasemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut inmod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, O suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? Formular6, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare ? Formular 7, Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 4, - Certificat de participare la procedura cererii de oferte cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010 ? Formular 5, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - Formular 22(Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Rotaru Marian ? Primar; Turcila Vasile-Laurentiu ? Viceprimar; Mischie Constantin ? Secretar; Giorgi Ion - Inspector superior, Gheorghe Laura ? Consilier asistent, Andronie Ileana-Monica ? Consilier personal al primarului, Rosca Anisoara ? Inspector principal, Cercel Ion ? Inspector principal, Balan Ion, Balan Radu, Baleanu Ion-Emil, Iovanescu Grigore, Lascateu Nicolae, Macadi ?tefan-Alin, Marcau Loredana-Nicoleta, Popeanga Gabriel, Popeanga Nicolae, Popescu Constantin ? Consilieri locali), Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care si dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridical sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care ofertantul este resident, la care se va ata?a traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egalasau mai mare decat 450.000 Lei. Informatii privind cifra de afaceri - ofertantul trebuie sa depuna informatiile, respectiv, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor., Sa prezinte bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate ?i inregistrate la organele competente, in copie certificate conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani - Formular 11. Se solicita prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul. Se completeaza formularul cu subcontractantii si specializarea acestora conform Formularului nr.14. Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv; - ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi; - ofertantii trebuie sa prezinte listacuprinzand subcontractantii; - subcontractantii nu potsubcontracta serviciile la randul lor.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (70 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 70, unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Daca e cazul, prevederile art. 202 alin (11) din OUG 34/2006 se vor aplica in mod corespunzator.
Termen de livrare
10
Descriere: Componenta tehnica: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?termen de livrare? = 10 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de livrare? se va acorda astfel: a)Pentru cel mai mic termen de livrare se vor acorda 10 de puncte. b)pentru orice alt termen de livrare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(termen minim de livrare / termen de livrare (n)) x 10 puncte, unde: termen de livrare (n) = termen de livrare al ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Termenul va fi exprimat in zile calendaristice. Nu se admit unitati de masura fractionate (ore, minute, etc). Termenul maxim acceptat pentru furnizare (livrare) este de 15 zile. Termenul minim realist sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 1 zi.
Perioada de garantie
20
Descriere: Componenta tehnica: Numar puncte pentrufactorul de evaluare ?perioada de garantie? = 20 puncte. Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare perioada (durata) de garantie fara limita de ore de functionare se vor acorda 20 de puncte. b) pentru o alta perioada de garantie fara limita ore de functionare se acorda punctajul astfel: P(n) = (perioada de garantie maxim ofertata / perioada de garantie (n)) x 20 puncte. Pentru orice perioada de garantie cu limita de ore de functionare se acorda 0 puncte. Perioada de garantie se exprima in luni calendaristice. Durata minima acceptata pentru garantie este de 12 luni. Ofertele care precizeaza o durata mai mica de 12 luni vor fi considerate neconforme. Durata maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este 36 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 09:53