Achizitie publica - BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
Detaliu pentru invitatia numarul 343050
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343050/22.02.2013
Denumire contract: BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STUDINACod fiscal: 4491300, Adresa: COMUNA STUDINA, JUDETUL OLT, Studina, Telefon: 0249541007, Fax: 0249541007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STUDINA, JUDETUL OLT, Studina, Romania, cod postal: 237445, telefon: +40 0249541007, fax: +40 0249541007, persoana de contact: EMILIA STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Studina, judetul Olt, sediul Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona un BULDOEXCAVATOR PE PNEURI + ECHIPAMENTE OPTIONALE
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 835.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 5250 lei, echivalentul a 1196, 31 euro (1 euro = 4.3885 lei, curs valutar BNR din data de 15.02.2013 );
- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform din H.G. 925/2006.Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul RO64TREZ5075006XXX001034 deschis la Trezoreria Caracal, Beneficiar: Comuna Studina, cod fiscal 4491300 . Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare, respectiv suma de 2918, 35 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) lit. a). din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Primariei Comunei Studina, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - completare Formular 12A; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completare Formular 12 B; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 ? completare Formular 12 D.Personal responsabil cu atribuirea si derularea contractului: 1 Vasile Marian ? primar, 2.Dadulescu Radu Sorin ? viceprimar, 3.Stanciu Emilia ? secretar, 4.Pricina Florin ? administrator public, 5.Serban Zoia ? contabil, 6.Consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Birzu Mihai, Guicin Mihaela Maria, Gheorghe Ghenea, Fota Florian, Dobeanu Stefan, Matei Ioan, Burda Gabriel, Cirstina Eugen, Serban Constantin Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare Formular N; Declaratia privind calitatea de participant la procedura- completare Formular 12C; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original/copie conform cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depunofertele; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original/copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele;In cazul asocierii, documentele cerute mai sus se vor prezenta obligatoriu de catre toti asociatii. In caz de neprezentare nu va fi permisa completarea ulterioara, eventuala neprezentare a acesteia are ca efect descalificarea ofertantului. Pentru persoane juridice romane/straine1).Prezentarea in original/copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor ; care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;2.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Completarea ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar in conditiile prevazute la art. 11 dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri.Cerinta minima de calificare: Cerinta minima de calificare: media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, va fi egala sau mai mare de 525.303, 45 lei.Curs referinta 2010:4, 2099 leiCurs referinta 2011:4, 2379 leiCurs referinta 2012:4.4287 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 15:49