Achizitie publica - BULDOEXCAVATOR-PIETE PREST
Detaliu pentru invitatia numarul 354849
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354849/18.10.2013
Denumire contract: BULDOEXCAVATOR-PIETE PREST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250731016/130, Fax: +40 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 0250731016/126, fax: +40 0250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Rm Valcea , str. G-ral Praporgescu nr.14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: BULDOEXCAVATOR-PIETE PREST
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui buldoexcavator cu termen de livrare de maxim 90 de zile de la semnarea contractului.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 6.129, 032 lei. Modul de const prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1.Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX000140 2. Cod Fiscal 2540813 ?Data pt. care se determina echivalenta leu/alta valuta, curs BNR: data publicarii invitatiei de participare.In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jumatate ? In conditiile prevazute de art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv suma de 3.064, 516 lei.Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de la termenul limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului.Modul de restituire a garantiei.In cazulcontractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii Procesului ? verbal de receptie a produselor (art. 92 din HG 925/2006.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.b)DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si va fi prezentat si de tertul sustinator pentru neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181, lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006, daca este cazul.c)Documente de confirmare :1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- in original , copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";2. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu specificatia "conform cu originalul";In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu modelul de Formular prezentat in Sectiunea - Modele de formulare din cadrul documentatiei de atribuire si se va prezenta si de tertul sustinator , dupa caz, si de subcontractanti.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie, respectiv : Primar - Emilian Valentin FrancuViceprimar - Gigi Ion MateiViceprimar ?Eduard VarlanSecretar Municipu Ramnicu Valcea-Toma MihaescuDirector Investitii, Achizitii Publice - Liviu MiftodeSef Serv. Investitii Publice - Corina TomaDirector Economic - Ion LepadatSef Serviciu Contabilitate-Elena Narcisa ColtosDirector Juridic - Petre CazanSef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena CiobanuComp. Achizitii Publice ? Iuliana BuneaConsilier Local - Gheorghe MihailescuConsilier local - Valeru AmzaConsilier local - Liviu Emil BobanConsilier local - Florentina Adina DobreteConsilier local - Ion GherghinaruConsilier local - Adrian Iulian PandurasuConsilier local - Marin OlteanuConsilier local - Costel Bogdan PruteanuConsilier local-Gheorghe IonitaConsilier local ? Costinescu Bogdan IlieConsilier local - Constantin MusatConsilier local - Cosmin Dragos ConstantinescuConsilier local - Grigore CraciunescuConsilier local - Mihai PersuConsilier local - Ninel Eusebiu VeteleanuConsilier local - Dumitru TardeaConsilier local - Maria BobeanuConsilier local - Ionut Eduard NuicaConsilier local - Maria Carmen PredaConsilier local - Marius Iulian VoicuConsilier local - Vasile Cocose)Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei - in cazul persoanelor juridiceromane.2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in cazul persoanelor juridice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 : sa fie invaloare de cel putin 600.000lei, conform cu modelul de Formular anexat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar, in sensul de a"furniza la nivelul unui contract, maxim 3 contracte, produse similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 300.000 lei fara TVA.Pentru calculul echivalentei se vaaplicacursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an inpartePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 09:58