Achizitie publica - ?Bunuri pentru dotarea laboratoarelor, salilor de clasa si a spatiilor comune? pentru proiectul "Extinderea Colegiului Economic N. Titulescu (CENT) Baia Mare"
Detaliu pentru invitatia numarul 344765
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344765/03.04.2013
Denumire contract: ?Bunuri pentru dotarea laboratoarelor, salilor de clasa si a spatiilor comune? pentru proiectul "Extinderea Colegiului Economic N. Titulescu (CENT) Baia Mare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Baia Mare, str. Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, fax: +40 262212171, persoana de contact: Directia Achizitii, Concesiuni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, Jud. Maramures, Sala Europa, parter;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Bunuri pentru dotarea laboratoarelor, salilor de clasa si a spatiilor comune? pentru proiectul "Extinderea Colegiului Economic N. Titulescu (CENT) Baia Mare"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de bunuri pentru dotarea laboratoarelor, salilor de clasasi a spatiilor comune, in conformitate cuAnexa nr. 2 la Caietul de sarcini, care cuprinde dotarile realizate prin proiectul de finantare pentru fiecare cabinet/laborator al Colegiului Economic ?Nicolae Titulescu? din Baia Mare. Acestebunuri sunt sunt impartite pe 3 loturi astfel: Lot nr. 1: mobilier pentru salile de clasa si laboratoare - banci, table scolare, dulapuri vestiare, mese laborator, scaune;Lot nr. 2: echipament informatic - Computere, videoproiector;Lot nr. 3: aparatura pentru laboratoare de specialitate ? aragaz, cuptor, spalator, frigider, plita electrica, dozator sapun;Furnizorul, va realiza instalarea si punerea in functiune (acolo unde este cazul) pe locatia finala, a fiecarui produs livrat.Detalii privind cerintele minime impuse pentru fiecare produs, pe baza carora se intocmeste oferta tehnica sioferta economica, se regasesc in Caietul de sarcini si fisele tehnice numerotate cu nr. D1 ??D40. Toate aceste documente fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 851 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part. se prez. in original, in cuantumul si pt. per.prev. mai jos, si se va prez. cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. desch. ofertelor. Gar. de particip. emisa in alta lb. decat romana, va fi insotita de trad. autor. in lb. romana. Gar. de partic. se va constitui: a) fie separat pe loturi, pt. fiecare lot pe care se face oferta;b) fie cumulat pe toate loturile pt. care se face oferta, dar in acest caz este oblig. anexarea unei decl. cu un centraliz. in care sa se precizeze loturile pt. care s-a constituit gar.Cuantumul gar. de particip.: LOT nr. 1 :4.874, 42 lei ; LOT nr. 2 :1.310 lei ; LOT nr. 3 :1.250 lei ;Se constituie in una din urmatoarele forme: 1. Virament bancar in cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trez. Baia Mare (cu conditia conf. acestora de catre banca - extras de cont pana pana cel tarziu la data si ora de desch. ofertelor) ; SAU2. Prin depunerein numerar la caseria autorit. contractante, doar in cazurile in care cuantumul gar. de particip. este de maxim 5.000 lei ; SAU3. Instrumentde garantare emis, in cond. legii, de o soc. bancara sau o soc. de asig.Instr. de gar. va contine in mod oblig. toate prev. art. 87 din H.G. 925/2006, si va trebui sa prevada in mod explicit angaj. emitentului de a retine din gar. de partic. o suma de bani, calculata conf. prev. art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006, in sit. in care of. depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre CNSC.Gar. de particip. trebuie sa fie irevocabila.Gar, de particip. va fi valabila 90 de zile de la data limita de dep. aofertelor.Cursul de schimb pt. echivalenta leu/alta valuta va fi cel comunicat de BNR pt. data public. invit. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitate de indeplinire: Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala: A) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentru punctul/punctele de lucru, implicate in derularea contractului. Modalitate de indeplinire: Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modele de formulare"Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.d) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine.e) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ? Catalin Chereches, Istvan Ludescher, Dumitru Matei, Vasile Barbul, Rodica Brad, Carmen Pop, Lucia Radu, Aurica Todoran, Radu Bolchis, Carmen Zamfirescu, Ramona Bodzer, Camelia Polgar, Delia Varga, Carmen Silaghi, Rodica Muresan, Maria Buda, Doru Culic;? Consilieri ? Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Gabriela Hofer, Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Mihaela Campan, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Vida.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea "Modele de formulare"Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitate de indeplinire: Se solicita formularul nr. 4 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprindeobiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar furnizarii produselor, iar acesta este autorizat.Informatiile/datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de indeplinire: Se prezinta documentul solicitat.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, documentele se depun de fiecare asociat si fiecare asociat are obligatia de a demonstra ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.e) In etapa evaluarii ofertelor, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc va prezenta pentru conformitatedocumentul in original/copie legalizata.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala pentru cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, va fi mai mare sau cel putin egala cu : LOT 1 :487.000 lei ;LOT 2 :130.000 lei ;LOT 3 :125.000 lei ;Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara, precum si orice documente din care sa rezulte cifra de afeceri globala obtinuta in cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta generala: Cerinta valabila pentru fiecare lot in parte.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in furnizarea de produse similare, prin prezentareapentru fiecare lot: Lot nr. 1 ? se vor prezenta maxim 2 (doua) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 243.721 lei fara TVA.Lot nr. 2 ? se vor prezenta maxim 2 (doua) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 65.500 lei, fara TVA.Lot nr. 3 ? se vor prezenta maxim 2 (doua) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 62.630 lei, fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 10:40