Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Bunuri pentru dotarea obiectivului "CREAREA UNUI CENTRU DE SPRIJINIRE A AFACERILOR IN ORA?UL FLAMANZI"


Detaliu pentru invitatia numarul 345678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL FLAMANZI
Numar invitatie: 345678/22.04.2013
Denumire contract: Bunuri pentru dotarea obiectivului "CREAREA UNUI CENTRU DE SPRIJINIRE A AFACERILOR IN ORA?UL FLAMANZI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FLAMANZICod fiscal: 3372173, Adresa: ORAS FLAMANZI, Flamanzi, Telefon: +40 0745057921, Fax: +40 0231552626
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS FLAMANZI, Flamanzi, Romania, cod postal: 717155, telefon: +40 231552351, fax: +40 231552626, persoana de contact: Primaria Flamanzi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei orasului Flamanzi, str. Dimitrie Iov, nr. 284, jud. Botosani, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Bunuri pentru dotarea obiectivului "CREAREA UNUI CENTRU DE SPRIJINIRE A AFACERILOR IN ORA?UL FLAMANZI"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de bunuri pentru dotarea obiectivului "CREAREA UNUI CENTRU DE SPRIJINIRE A AFACERILOR IN ORASUL FLAMANZI". Acestebunuri sunt impartite pe 4 loturi astfel: Lot nr. 1: Achizitie mobilier;Lot nr. 2: Achizitie sistem complet audio-video ( sistem audio ? mixer cu amplificare, boxe, microfon, televizor LCD, videoproiector si ecran de proiectie);Lot nr. 3: Achizitie echipamente IT ? calculator, monitor, licenta, fax, copiator;Lot nr. 4: Achizitie frigidere.Furnizorul, va realiza montarea, instalarea si punerea in functiune (acolo unde este cazul) pe locatia finala, a fiecarui produs livrat.Detalii privind cerintele minime impuse pentru fiecare produs, pe baza carora se intocmeste oferta tehnica sioferta economica, se regasesc in Caietul de sarcini si fisele tehnice corespunzatoare fiecarui lot. Toate aceste documente fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 054 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Valoare: LOT I - MOBILIER: 1900 lei; LOT II ?SISTEM COMPLET AUDIO-VIDEO: 530 lei; LOT III ? ECHIPAMENTE IT: 450 lei; LOT IV ? FRIGIDERE: 85 lei; in Contul: RO31 TREZ 1165 006X XX00 0262 deschis la TREZORERIA BOTOSANI, beneficiar: Orasul Flamanzi. Ptr. ofert. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particip. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualiz in raport cu valoarea estimata a contractului aferenta fiecarui lot.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val contractului de furnizare (fara TVA). Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 si 90 din HG925/2006 reactualiz, inclusiv prin retineri succesive conform HG. 925/2006 reactualizata art.90 alin (3) si HG nr. 1045/2011. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG 925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitate de indeplinire: Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala: A)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent eliberat de administratia locala, pentru punctul/punctele de lucru, implicate in derularea contractului. Modalitate de indeplinire: Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modele de formulare"Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate(certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare si va completa formularul nr. 2 cu neincadrarea la art. 181, lit. a, c1 si d).d) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din ordonanta.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii (respectiv persoanele care semneaza/aproba/documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Dan OLOERIU-primar; Dumitru MICUTARU-viceprimar; Paraschiva VICIRIUC-secretar; Mariana MIULESCU-consilier juridic; Aurelia ATODIRESEI-contabil sef; Oana-Ancuta CALIN-viza C.F.P;consilieri locali: Abacioaiei Ioan, Abacioaei Rodica, Balasei Constantin, Bildea Vochita, Guraliuc Ioan, Lipciuc Toma, Lisan Gheorghe, Mazuru Dorinel-Vasile, Manuca Vasile, Micutaru Dumitru, Negrii Octav, Pasnei Mihai, Pirnau Constantin, Pitorac Constantin, Prodan Gheorghe, Prodan Octavian, Sadagurschi Constantin.Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea "Modele de formulare"Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.d) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010. Modalitate de indeplinire: Se solicita formularul nr. 4 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului. b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitate de indeplinire: Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului. b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar furnizarii produselor, iar acesta este autorizat. Informatiile/datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de indeplinire: Se prezinta documentul solicitat. Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, documentele se depun de fiecare asociat si fiecare asociat are obligatia de a demonstra ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr- o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.e) In etapa evaluarii ofertelor, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantulclasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala pentru cel mult ultimii 3 ani financiari, sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, va fi mai mare sau cel putin egala cu : LOT 1:120.000 lei;LOT 2:50.000 lei;LOT 3:45.000 lei;LOT 4:8.000 lei.Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara, precum si orice documente din care sa rezulte cifra de afaceri globala obtinuta in cel mult ultimii 3 ani financiari.Nota: Ofertantii din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta generala: Cerinta valabila pentru fiecare lot in parte.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in furnizarea de produse similare, prin prezentarea pentru fiecare lot: Lot nr. 1 ? se vor prezenta maxim 2 (doua) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 90.000 lei fara TVA.Lot nr. 2 ? se vor prezenta maxim 2 (doua) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 26.000 lei, fara TVA.Lot nr. 3 ? se vor prezenta maxim 2 (doua) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 22.000 lei, fara TVA.Lot nr. 4 - se vor prezenta maxim 2 (doua) certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 4.000 lei, fara TVAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer