Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cabluri de joasa tensiune ; Conductori


Detaliu pentru invitatia numarul 320804
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 320804/27.02.2012
Denumire contract: Cabluri de joasa tensiune ; Conductori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240050, telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, fax: +40 0250732890, persoana de contact: LIVIA MIHAELA COCLET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cabluri de joasa tensiune ; Conductori
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aprovizionarea cu cabluri electrice si conductoare necesare pentru inlocuirea celor defecte din instalatiile electrice ale centralei. Caracteristicile si cantitatile de produse se regasesc in Anexa nr.1 la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 31321210-7 - Cablu de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este: Pentru lotul nr. 1:400 lei; Pentru lotul nr. 2:75 lei;Pentru lotul nr. 3:170 lei; Pentru lotul nr. 4:40 lei; Pentru lotul nr. 5:60 lei; Pentru lotul nr. 6:100 lei; Pentru lotul nr. 7:65 lei; Pentru lotul nr. 8:680 lei;Perioada de valabilitate: 2 luni de la termenul limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea, CIF RO10102377)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, numai daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante, acesta se va scana si se va atasa ladocumentele de calificare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -Formular 12 A;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 -Formular 12 B;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta-Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
-Evitarea conflictului de interese.Declaratie pe propria raspundere-Formularul C.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In vederea completarii acesteideclaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ?dr.ing. Mihai Balan; Director Economic ?ec Constantin Lapadat; Director Tehnic si Calitate ?ing. Ludovic Zelici; Sef Divizie Comerciala-ing. Cito Dragan; Sef Serviciu Aprovizionare-ing. Ioan Lazar;Sef Serviciu Achizitii Publice ?ing. Livia Coclet Inregistrarea operatorului economic: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCertificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-uluiofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui documentin original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, respectiv livrarea de produse similare in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani (prin raportare la data depunerii ofertei) produse similare cu cele din oferta sa tehnica, prin prezentarea cel putin a unui contract(parti sau extrase relevante din contract)/ proces verbal de receptie/ document constatator/ recomandare. Standarde de asigurare a calitatiiInformatii privind detinerea unui sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele standardului ISO 9001, alte certificate echivalente, valabile la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la invitatia de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer