Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Cabluri electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 328315
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 328315/30.05.2012
Denumire contract: Cabluri electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171170, fax: +40 253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.L. Oltenia SA Tg-Jiu, STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Departamentul de Achizitii Publice, etajul 3, Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cabluri electrice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CABLU COMANDA MCCGI 3X1, 5 - 500 M, CABLU COMANDA MCCGI 12X1, 5 - 1650 M,
II.1.6) CPV: 31321200-4 - Cablu de joasa tensiune si de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
348 lei, cu perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, conform Legii nr. 346/2004. Modalitati de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 , si 1.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante? CONFORM FORMULAR ANEXAT, 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO49RNCB0149034562550007 BCR TG-JIU;; 3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Garantia de participare se va prezenta atasata pe plicul exterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA; pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006 si a)Scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract ? formular model b)In cazul in care valoare garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; c)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive dini sumele datorate pentru facturi partiale, conform Art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011. Eliberarea garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 92 aliniat (1) HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareCertificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/200.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Consiliul de Administratie: Baican Gavril; Membrii Consiliului de Administratie: Burlan Daniel, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru; Directori executivi S.N.L. Oltenia S.A. TG.-JIU: Burlan Daniel - Director General, Dafinoiu Mihail - Director Directie Productie, Olaru Daniel - Director Directie Economica, Lazaroiu Constantin - Director Directie Resurse Umane Administrativ, Sef Departament Achizitii Publice - Ec. Grigorie Dadalau, Responsabil procedura - Ing. Buda Elena, Fisa de informatii generale, conform formular. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei), Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului comertului in copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Informatii privind asocierea, subcontractarea conform art.44, 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind dotarea tehnica a ofertantului necesara pentru indeplinirea contractului de furnizare. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer