Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CABLURI ELECTRICE


Detaliu pentru invitatia numarul 339393
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 339393/14.11.2012
Denumire contract: CABLURI ELECTRICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Biroul Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Medias, str. Garii, nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CABLURI ELECTRICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de cabluri electriceutilizate de catre sectiile de productie din cadrul Sucursalei Medias
II.1.6) CPV: 31300000-9 - Sarma si cabluri izolate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul gar. departicipare: 290 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . 2. Modul de constituire-conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 : a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, conform Formular 3, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. Garantia de participare se va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei. In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 este: Nu este cazulRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare- Se va completa Formularul 1C.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1. Corin Cindrea ? Director General SNGN Romgaz SA, 2.Costel Totan ? Director Sucursala, 3.Mihai Man- Director Tehnic, presedinte comisie evaluare, 4.Ovidiu Lapadatu- Sef Serv.aprovizionare, 5.Florin Deac ? Sef Serviciu Contracte, 6.Simona Popa ? Sef Birou Juridic5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scandente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte si fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei nr. 4. Cerinta nr.11.Persoane juridice/fizice romanea)Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului( sau echivalent), emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.b)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.2.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr.2Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile ceruteIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care va contine toate informatiile despre ofertant.Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, inclusiv contul societatii si banca la care este deschis).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor). Lista principalelor livrari de produse din ultimii3 ani va contine valori, perioade de livrare si beneficiari.Ofertantul va prezenta cel putin un contract/document/pr. verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse similare.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii., Informatii privind subcontractantii: daca este cazul Pentru subcontr. trebuie sa se prezinte si declaratiape proprie raspund. privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG.34/2006, la incheierea contr.in cazul in care parti din contr. de achiz. pub. urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr., se solicita, prezentarea contract. incheiate intre viitorul contractant si subcontract. nominalizati in oferta. Contr. prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contr. de achiz. pub. Pe parcursul derularii contr., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr. nominalizati in of. fara acceptul AC, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop. teh sau fin. initiale., Informatii privind asocierea-DACA ESTE CAZULMai multi op.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune of.comuna.In acest caz se va prezenta oblig.un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asoc. isi asuma raspunderea solidara pt.indeplinirea viitorului contr.de achiz.publ, ca liderul asoc.este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruct.in numele tuturor asoc.si este raspunzator in nume propriu si in numele Asoc.pt.indeplinirea contr.Intelegerea trebuie sa stipuleze, ca toti asoc.din Asoc.sunt obligati sa ramana in Asoc.pe intreaga durata a contr.Sit.ec.-finan.si Capacit.tehn.si prof.se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri.Exceptie fac urmat.criterii de calif.si sel.care trebuie indepl.de fiecare asociat in parte: -Sect. III.2.1.a)Situatia personala a ofert.-Sect.III.2.1.b)?Capacit.de exerc.a activit.prof.In acest caz prezent docum.este oblig.pt fiecare membru al asoc.in parte., Informatii privind angajamentul ferm - DACA ESTE CAZUL.In cazul in care pentru indepl.contr. ofertantul isi demonstr. capacit.teh. si prof. invocand sust.unei alte pers.(indiferent de natura relat.juridice existente intre ofertant/cand. si pers.respectiva), atunci acesta are oblig.de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezent. unui angajament ferm al pers.respect., in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertant.resursele tehn.si prof. invocate.In acest caz pers. care asigura sust. teh.. si pro. nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atrib., avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006 lit.a, c^1 si d.-declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la tel. 0269/201240.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer