Achizitie publica - Cabluri electrice de joasa tensiune, cabluri electrice de medie tensiune, cabluri telefonice si cablu fibra optica
Detaliu pentru invitatia numarul 354018
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 354018/24.09.2013
Denumire contract: Cabluri electrice de joasa tensiune, cabluri electrice de medie tensiune, cabluri telefonice si cablu fibra optica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, cod 010873, Sector 1, Bucuresti, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. ?METROREX? S.A. Bucuresti, Ministerul Transporturilor, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, cod postal 010873, etaj 9, camera 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Cabluri electrice de joasa tensiune, cabluri electrice de medie tensiune, cabluri telefonice si cablu fibra optica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cabluri electrice de joasa tensiune, cabluri electrice de medie tensiune, cabluri telefonice si cablu fibra optica
II.1.6) CPV: 31321210-7 - Cablu de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita astfel: Lot 1-973lei; Lot 2?500 lei; Lot 3?640lei;Lot 4-1.310lei; Lot 5-200lei;toate loturile ? 3.623lei.Echiv.pt.o garantie de partic.depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor.Per.de valab.a garantiei de partic. va fi cel putin egala cu per.de valab.a ofertei.Daca ofertantul este IMM conf. Legii 346/2004, modif.si completata prin OG 27/2006, acesta poate depune garantia de partic. in val.de 50% din cuantumul precizat anterior, cu cond.atasarii docum.privind statutul de IMM.Garantia partic. se poate constitui astfel: ? prin OP in contul RO87BPOS70402775727RON02-BANC POST-PALAT CFR, sau prin instrum.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., doc. prez.in original, cuprinzand: -dreptul achiz.de a retine gar.de partic.atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in per.de valablitate; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constit.gar.de buna executie in perioada de valab.a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de valab.a ofertei, -dreptul achiz.de a retine din garantia de partic. o suma calculata in conf.cu prevederile art. 278ยน, alin.(1), litera a) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie si: -aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC, - daca ofertantul renunta la contestatie. Garantia de partic. trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care instrum.de garantare este emis de o soc.bancara ori de o soc.de asig. din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autoriz./legaliz. in lb.rom. In cazul unei asocieri, instrum.de garantare trebuie sa nominalizeze toti membrii asocierii.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 7 % din pretul fara TVA al contractului.Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.In functie de valoarea contractului, garantia de buna executie a contractului se constituie prin depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. Avand in vedere durata scurta de indeplinire a contractului, nu este aplicabila constituirea garantiei de buna executie a contractului prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12A din Sectiunea III a documentatiei).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; formularul trebuie completat si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea III)Declaratia va fi completata de fiecare ofertant/ofertant asociat si de catre tertul sustinator ? cu exceptia punctelor b) si e) din Formular, care nu se aplica tertului sustinator.III. Declaratie privind respectarea regulilor concurenteiIn conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare cu oferta independenta" (Formularul nr. 24 din Sectiunea III).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.IV. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 25 din Sectiunea III).In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asocierii, cat si fiecare subcontractant). Deasemenea, tertul sustinator este obligat sa depuna aceasta declaratie (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director General ? ing. Aurel RaduDirector Exploatare ? ing. Gabriel Constantin SburlanDirector Infrastructura ? ing. Gabriel Daniel MocanuDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Tehnic si Tehnologia Informatiei ? ing. Constantin Marius RudnitchiDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Catalin HomorDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaDirector Reglementari si Siguranta Circulatiei ? ing. Liviu Daniel DinuDirector Comercial ? ec. Mariana PetreSef Serviciu Instalatii ? ing. Adrian CiobanuSef Serviciu Managementul Finantarilor Externe si Relatii Internationale ? ing. Mariana MiclausSef Serviciu Material Rulant ? ing. Daniel Lucian TudoracheSef Serviciu Programe Investitii ? ing. Adrian Claudiu AngelescuSef Serviciu Siguranta Circulatiei ? ing. Luigi Raimond CiubeicaSef Serviciu Tehnic ? ing. Viorel SimoiuSef Serviciu Juridic ? cons. jr. Sorin CristeaSef Serviciu Situatii de Urgenta si Informatii Clasificate - Traian Gustav LucaSef Serviciu Tehnologia Informatiei ? ing. Adriana MitreaSef Serviciu Comercial ? ing. Tiberiu MoldovanSef Serviciu Achizitii Publice si Asigurarea Transparentei - ing. Emilia SabauSef Serviciu Urmarire Contracte de Exploatare ? ing. Ramona Carmen PaveliuSef Birou Achizitii Produse - ing. Simona Cristina TataruServiciul Juridic ? cons. jr. Eduard SafciuServiciul Urmarire Lucrari Investitii ? ing. Denis PanaitServiciul Urmarire Contracte Exploatare ? ing. Emil SerbanescuServiciul Urmarire Contracte Exploatare ? sing. Radu CiobanuBiroul Achizitii Produse ? ec. Bianca Liana MilitaruV. Calitatea de participant la procedura - asociati/subcontractanti, daca este cazul (Formularul nr. 12C din Sectiunea III)Daca este cazul, prezentarea Formularului 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare asociat/subcontractant, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului. Persoane juridice romaneSe solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Persoane juridice straineSe vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include domenii similare celui care face obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana. Informatiile cuprinse in documentele respective trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare a operatorului economicOfertantii vor prezenta Formularul nr. 22 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, completat cu informatii privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim: - pentru Lotul 1:95.000 lei- pentru Lotul 2:40.000 lei- pentru Lotul 3:60.000 lei- pentru Lotul 4:120.000 lei- pentru Lotul 5:20.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pe ultimii 3 ani1. Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani (Formularul nr. 12D din Sectiunea III a documentatiei de atribuire).Cerinta minima: Tabelul anexat formu-larului 12 D trebuie sa contina livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim: -pentru Lotul 1:45.000 lei-pentru Lotul 2:23.000 lei-pentru Lotul 3:30.000 lei-pentru Lotul 4:63.000 lei-pentru Lotul 5:8.000 lei.2. Ofertantii vor prezenta documente/ contracte/procese-verbale de receptie din partea beneficiarilor livrarilor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similara; documentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul livrarii (explicit), valoarea si perioada de livrare.Pentru Lotul 2 si Lotul 3 - Documente emise de AFER care sa ateste conformarea la prevederile O.M.T. nr. 290/2000, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantii detin documente emise conform procedurilor proprii de organisme competente din alte state, cu aceleasi atributii la nivel national ca si A.F.E.R., acestea vor fi acceptate la momentul depunerii ofertei, cu conditia sa fie insotite de dovada depunerii dosarului in vederea obtinerii documentelor emise de A.F.E.R. si de angajamentul ofertantului de a intreprinde toate demersurile necesare obtinerii acestora.Prezentarea documentelor emise de A.F.E.R. care sa ateste conformarea la prevederile O.M.T. nr. 290/2000, este obligatorie nu mai tarziu de data incheierii raportului procedurii de atribuire, urmare a primirii unei solicitari in acest sens din partea autoritatii contractante. Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate privind atestareaimplementarii sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 09:08