Achizitie publica - Calculatoare de birou cu soft preinstalat
Detaliu pentru invitatia numarul 354323
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354323/02.10.2013
Denumire contract: Calculatoarede birou cu soft preinstalat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEACod fiscal: RO24427093, Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Telefon: +40 248223449, Fax: +40 248220878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: DELIA LITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante din str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, jud Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospadarire a apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Calculatoarede birou cu soft preinstalat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie calculatoare desktop cu softurile aferentepreinstalate, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 409, 272 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare: 8180 lei , echivalent in alta valuta , la cursul BNR existent la 3 zile inainte de data de depunere a ofertelor. iar in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art. 278¹ alin (1) din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata, in cuantum de 4092, 72 Iei.? perioada de valabilitate a garantiei de participare ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?, 60 ZILE? modalitatea de constituire : virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? formular nr. 1, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original; ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37 TREZ 0465005 XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti ? CIF 24427093, confirmat de banca.- In cazul ofertantilor din categoria IMM ? urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului.un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, respectiv art. 90 din H.G. nr. 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de buna executie trebuie sa fie prezentata in 15 zile de la data semnarii contractului .- formular nr.9Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificare trebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. Ofertantului poate depune initial o declaratie pe propria raspundere ( formular 5)conform art. 11 (4) din HG nr.925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fieindeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata( formular nr.7 si 8) in conformitate cu prevederile art 186(1) sau art 190 (2) din OUG nr 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conformprevederilor art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006.Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt: CIOBANU DUMITRU - DirectorNARCIS MATAOANU - Director tehnic D.I.OCTAVIAN TANASESCU - Director EconomicEPURE GEORGE? Sef Birou ITLITA DELIA - Sef Birou A.L.SANDREI FELICIA - JuristEDUARD UNGUREANU -inginer Birou ITSCHITEANU ANCUTA - Economist Birou ALSCerinta nr.1 - Declaratii privind neincadrarea in prev art.180 din OUG 34/2006 - completare formular nr. 10Cerinta nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare : - completare formular nr.11Cerinta nr.3 - Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale( datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr.4 - Declaratii privind calitatea de participant la procedura formular nr.12;Cerinta nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare formular nr. 13;Cerinta nr.6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69¹(evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completariCerinta nr.7 - Cazier judiciarsi cazier fiscal Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila(informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) din care sa rezulte : - sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale, in care se solicita cifra de afaceri globalamedie pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu :800000 leiIn cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (dovada prin prezentare documente prevazute in Legea 346/2004) cifra de afaceri se constituie in procent de 50%., bilanturilecontabile, 2010;2011;2012 sau prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, efectuate inultimii 3(trei)ani.(2010;2011;2012).Ofertantul va prezenta cel putin o copie dupa paginile relevante aleunui certificate/documente emise sau contracte semnate de o autoritate ori decatre clientul beneficiar, sau prin cumularea mai multor contracte de furnizare, din care sa reiasa ca au furnizat pana la datadepunerii ofertelor produse similare in valoare de cel putin :400000 lei Documente emise de organisme aceditate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau oricare alt standard echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 09:24