Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CALCULATOARE CONFIGURATIA I SI II


Detaliu pentru invitatia numarul 354858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 354858/18.10.2013
Denumire contract: CALCULATOARE CONFIGURATIA I SI II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorul 2 al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212524446, Fax: +40 0212524446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Cristian Kovari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Sectorului 2, str. Chiristigiilor nr.11-13, sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CALCULATOARE CONFIGURATIA I SI II
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare « CALCULATOARE CONFIGURATIA I SI II » : - Achizitionare Computer birou: 71 buc. ( configuratia I) + 5 buc ( configuratia II )- Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 639 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part: 4.892, 78 lei. Per.de valab.a g.p. este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. G.P.se va constitui cf. prev. art.86, alin.1 din HG 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instr. de gar. emis in cond.legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari. Instr.de garant. emis in cond. legii trebuie: -prezentat in orig. si anexat la scrisoarea de inaintare a ofertei-sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta sa contina in clar denumirea autorit.contract.in favoarea careia s-a constituit-sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc. de atrib.-sa aiba inscrisa valabilit. pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea solicitata prin doc. de atrib. - sa contina parafa lizibila a societatii emitente si/sau semnatura autorizata -sa fie emisa pentru op. ec. care a depus oferta. Pt scrisoare de gar. banc. se va utiliza Formularul nr. 22. ? ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune g.p.: in contul Primariei Sectorului 2, deschis la Trezoreria Sector 2 nr. RO37TREZ7025006XXX000197. In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorul economic si in situatia respingerii acesteia de catre CNSC, ca nefondata, sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea nu este ca urmare a adoptarii de catre AC a masurilor de remediere necesare, AC va retine din g.p. suma calc. cf. prev. art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006. Nota: -G.p. se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif.-Dovada constit. g.p. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofert. G.p. se va restitui conf. art. 88 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Cursul de schimb la care se face echivalenta lei/alta valuta este cursul BNR aferent datei de publicare a invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu durata contractului. Dupa semnarea contractuluiprestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conf. art. 90 din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor art. 92 (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul nr. 1.1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: se va completa Formularul nr. 2 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 , la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr. 33. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul nr. 44. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul nr. 20. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: * Neculai Ontanu - Primar* Toader Mugur Mihai, Viceprimar* Ion Marin - Director executiv Directia Economica* Elena Nita ? Director executiv, Directia Juridica* Viorel Mandroi - Director, Directia Achizitii si Contracte Publice* Valentin Ifrim - Director, Directia Sisteme Informatice si Administrare Echipamente* Claudiu Anghel - Consilier, Serviciul Administrare Retele I.T. si Aplicatii Informatice* Bogdan Cristea - Consilier, Serviciul Administrare Retele I.T. si Aplicatii Informatice* Radu Neg - Consilier, Serviciul Achizitii Publice* Rizea Ana Maria- Consilier, Serviciul Achizitii Publice* Cristian Kovari -Consilier, Serviciul Achizitii Publice* Rapa Lena - Consilier, Serviciul Buget Local - CFP* Claudiu Fogoras - Consilier Juridic , Directia Juridica5. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau copie ?conform cu originalul?.6. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original sau copie ?conform cu originalul?.Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata reprezentand impozite si taxe va fi exclus din procedura de achizitie.7. Cazier judiciar al ofertantului8. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul de activitate al operatorului economic ( obiectul contractului )sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, certificatul constatator sa fie depus in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romanaNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale: Prezentarea fisei Informatii generale cu defalcarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012 ) care trebuie sa fie minim :300.000 lei Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG 34/2006)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari (autoritati contractante sau clienti privati), din care se rezulte ca ofertantul a furnizat produse similareOfertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a max 2 contracte similare care sa confirme furnizarea de produse similare (Computer birou) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 200.000 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate / documente emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Lista privind echipamentele tehnice, dotarile specifice si utilajele pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de furnizare, Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69 ^1. Nota : se vor avea in vedere prevederile ordinului ANRMAP 509/2011 ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii) In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
tehnic
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer