Achizitie publica - Calculatoare desktop cu soft preinstalat - 150 buc
Detaliu pentru invitatia numarul 352914
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352914/22.08.2013
Denumire contract: Calculatoare desktop cu soft preinstalat - 150 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA FEROVIARA ROMANA - AFERCod fiscal: RO 4283163, Adresa: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0213071855, Fax: +40 0213076809
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 0213071855, fax: +40 0213076809, persoana de contact: LAVINIA CONSTANTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 0213071855, fax: +40 0213076809, persoana de contact: LAVINIA CONSTANTIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reglemetarea si eficientizarea activitatilor economice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Calculatoare desktop cu soft preinstalat - 150 buc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie calculatoare desktop cu soft preinstalat - 150 buc, conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- in valoare de 10080 lei; pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda se va face echivalenta leu/valuta la cursul de referinta al BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP- modul de constituire a garantiei: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai sus si pentru o perioada de 60 de zile (raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor), sau prin virament bancar in contul de garantii RO18TREZ7015005XXX005986, deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti- garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta daca operatorul economic se afla in una din situatiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006; deasemenea autoritatea contractanta poate retine o suma din garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului respectiv 942 lei, daca se afla in situatia in care CNSC ii respinge operatorului economic contestatia ca nefondata
Garantie de buna executie
- in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului- se poate constitui: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut mai sus sau prin virament bancar in contul de garantii RO18TREZ7015005XXX005986, deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care semneaza documentele emise privind procedura de atribuire: Florin Dan Ropot, Sandu Nicolae, Blaga, Gabriela, Lavinia Constantin, Jalba Sorina, Mihaela Popescu, Stroe Andrei, Dinu Rodica, Cosma Monica, Munteanu Vasile, Androniceanu Mihai, Lefter Florin, Pintiliescu Liviu- declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- cerificat oferta independenta conform ordin ANRMAP nr.314/2010- certificat de atestare fiscala prin care sa faca dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - certificat constatator emis de Registrul Comertului, se accepta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul la data de 31.12.2012 - formular depus cu numar de inregistrare si validat- declararea cifrei de afaceri in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile sunt disponibile - care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economicofinanciare, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - formularul 12 D- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- ofertantii vor prezenta maxim 2 certificari/documente/recomandari inoriginal sau copie certificata conform cu originalul, semnate si stampilate, emise sau contrasemnate de beneficiarii, care sa confirme livrarea de produse similare in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 13:13