Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Calculatoare PC


Detaliu pentru invitatia numarul 354746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 354746/15.10.2013
Denumire contract: Calculatoare PC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803198, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI CONTRACTARI : Serviciul licitatii - contractpri
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Calculatoare PC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Calculatoare PC
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :3.000, 00lei, Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, la cursul stabilit de BNR. Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform prevederilor art. 86, alin 1 HG 925/2006 - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata: suma care se va retine in aceasta situatie 1.500, 00 lei
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : prevederile art. 90 alin. 1 din HG 925/2006 - scrisoare de garantie de buna executie sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. - Declaratie de eligibilitate, conform art 180 din O.U.G. 34/2006 modificataCompletare Formularul 12A din Sectiunea III Formulare - in original1.2. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 modificata.Completare Formularul 12B din Sectiunea III Formulare. ? in original1.3. - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular 12C din Sectiunea III Formulare - in original1.4. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. ANRMAP 314/2010Formular 12D din Sectiunea III Formulare - in original1.5. - Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. 34/2006 modificata.Completare Formular 12E din Sectiunea Formulare - in originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : VADUVA PETRU ION Director General LATA ILIE Director General Adj STEFANESCU IOAN Director Departament TATARU ION Director Departament LUPEAN MARIUS Director Directie STOIA GHEORGHE Director Directie COZUC SERGIU Sef Serviciu LASCU SERGIU ALIN MARIUS Director Adj. Directie BODOGAE MIHAI Sef Serviciu IDU OLGA Director Directie PINZAR ADELA Director Directie FILIPAS LAURA Sef Birou HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Economist ION ANDI MARIAN Inginer TATOMIR MIHAELA Inginer HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist SZABO ALEXANDRA Consilier Juridic SIMESCU VIORICA Tehnician PETRARIU IOAN Sef Serviciu POPOVICI OVIDIU Subinginer BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic GOAGE MIHAI Consilier JuridicPrezentarea declara?iei este obligatorie pentru to?i participan?ii la procedura (ofertan?i/subcontractanti/terti sustinatori)1.6. - Certificatefiscale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident. - Persoane juridice / fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente); -documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.- Persoane juridice / fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)Documentele solicitate pot fi prezentate sub forma de original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani Completare Formularul IV.3 din Sectiunea III Formulare - in original Cifra de afaceri solicitata cel putin 300.000, 00 lei; Bilant contabil vizat de organele in drept Se accepta si cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de B.N.R.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista a principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autorittii contractante sau clienti privati. Completare Formular 12F din Sectiunea III Formulare - in original Experienta similara impusa cel putin 150.000, 00 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de B.N.R. Operatorul economic vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer