Achizitie publica - Calculatoare PC Desktop
Detaliu pentru invitatia numarul 319619
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319619/18.01.2012
Denumire contract: Calculatoare PC Desktop
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +04 241-611540, fax: +04 241/619512, persoana de contact: Biroul Achizitii Finantari Interne
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, Romania, Constanta, Incinta Port Constanta, Cladire Gara Maritima, cod postal: 900900
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Calculatoare PC Desktop
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare calculatoare PC Desktop
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 5.000 lei b)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 45 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. c)Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante sau -ordin de plata in contul*) autoritatii contractante confirmat de banca *) nr. cont: RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Constanta, sau RO61ABNA1400264100079932 deschis la RBS Bank Sucursala Constanta
Garantie de buna executie
a)cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului; b)modul de constituire a garantiei de buna executie. -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.1 din documentatia de atribuire - Partea a IV a.?Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.2 din documentatia de atribuire -Partea a IV a.?Prezentare Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.?Prezentare Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Nota: Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.?prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.3 din documentatia de atribuire - Partea aIV a. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai GHEORGHIADE, Mihaela STAETU, Aurelian LITA, Elisabeta HURDUC, Ionut GUMENI.?prezentare Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform Formularului III.2.1.a.4 din documentatia de atribuire-Partea a IV a.?prezentare Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.a.5 din documentatia de atribuire -Partea a IV a. Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice romane)?Prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: faptul ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei.Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)?Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)?Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu 500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Livrarea/ furnizarea in ultimii 3 ani in baza unui contract de produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei in cantitate cel putin egala cu 40 bucati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2012 16:25