Achizitie publica - CALCULATOARE SI ECHIPAMENTE IT IULIE 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 335451
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335451/14.09.2012
Denumire contract: CALCULATOARE SI ECHIPAMENTE IT IULIE 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"Cod fiscal: R 3321234, Adresa: Str.Reactorului, nr. 30 , loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Telefon: +40 214042318, Fax: +40 214042318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CERCETARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CALCULATOARE SI ECHIPAMENTE IT IULIE 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -CALCULATOARE DESKTOP ? 6 BUC.-CALCULATOARE PORTABILE ? 12 BUC.-IMPRIMANTA MULTIFUNCTIONALA ? 3 BUC.-SOFTWARE EDITARE TEXT ? 2 BUC.-SCANNER ? 1 BUC.-UNITATI HDD ? 22 BUC.-UPS ? 2 BUC.-SWITCH ? 1 BUC.-SOFTWARE PARALLELS - 2 BUC.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 693 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: LOT 1 - 800 lei; LOT 2 - 80 lei; LOT 3 - 60 lei; LOT 4 - 50 lei; LOT 5 - 30 lei; LOT 6 - 400 lei; LOT 7 - 80 lei; LOT 8 - 5 lei; LOT 9 - 60 lei; LOT 10 - 30 lei; LOT 11 - 30 lei; LOT 12 - 400 lei. Modul de constituire: 1. Scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari intocmita conform Formular 6A sau 6B - Scrisoare de garantie bancara. Documentul in original va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin ordin de plata in contul: RO92BPOS70903296299ROL0B deschis la BANC POST - Ag. Magurele. Documentul va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind inexistenta conflictului de interese conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006;Declaratie privind participarea cu oferta independenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de atestare fiscala;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude peacesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 16:59