Achizitie publica - Camine de bransament Racorduri canalizare Talmaciu etapa II
Detaliu pentru invitatia numarul 335810
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335810/20.09.2012
Denumire contract: Camine de bransament Racorduri canalizare Talmaciu etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TALMACIUCod fiscal: 4270732, Adresa: NICOLAE BALCESCU 24, Talmaciu, Telefon: 0269 555401, Fax: 0269 550101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Camine de bransament Racorduri canalizare Talmaciu etapa II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia a 200 de camine de racord si reteaua aferenta de canalizare 2000 ml cu Dn 160 mm si 1000 ml cu Dn 200 mm. Teava de Dn 200 mm va fi asigurata de catre beneficiar
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 442, 741.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.000 lei. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform formularului din Sectiunea Formulare. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin aceasta modalitate, scrisoarea de garantie va fi transmisa in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare. - prin depunerea unui OP/fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. (cont garantie participare RO24TREZ5815006XXX000755 , deschis la Trezoreria orasului Avrig), CF 4270732. In aceasta situatie se va atasa la documentele depuse si dovada constituirii garantiei de participare in format electronic. Daca din motive tehnice nu este posibil se va transmite prin fax 0269/550101 sau se va depune la sediul autoritatii contractante documentul pana la data si ora limita de deschidere (vizualizare) a ofertelor in SEAP mentionate in invitatia de participare. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din operatori economici in categoria IMM, persoane juridice romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare. Se va depune formular de incadrare in categoria IMM (Formular 25)Garantia de participare se va restitui in conformitate cu art 88 din HGR 925/2006
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Se va constitui prin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari- prin retineri succesive 9, 5% din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont disponibil la dispozitia AC la Trezorerie iar suma initiala care se depune este de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA in termen de 5 zile de la semnarea acestuia).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona intr-un formular model propriu in cadrul propunerii tehnice.Nota: IMM-urile/grupul format exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice/juridice romana ori straine care depun oferta comuna beneficiaza de reducere 50%Restituirea garantiei de buna executie conform HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 (Formular 1) si 181 (Formular 2) din OUG 34/2006;2.Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata la bugetul consolidat de stat.3. Certificat eliberat de Autoritatea Publica locala privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre bugetele locale4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 4)5. Declaratie privind neincadrarea ofertantilor/asociatiilor/subcontractantilor si a tertilor sustinatori in prevederile art 69*1 din OUG 34/2006 (Formular 3)6. Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar: ing Constantin BARBU; Viceprimar ? Radu Mihail MOROIANU; Secretar jr Violeta HANEA; Sef serv contabilitate: ec Adrian ISTRATE; coordonator contabilitate Consilier Ilie SOIMA; Sef serv tehnic; Consilier Adrian DANCANET; Arhitect sef Consilier Tudor ISPAS; Consilier investitii ? George LIMBASAN; Consilieri locali ? Constantin POPA, Nicolae BASARABA; Nicolae SUTEA; Dumitru POTCOVEL; Gheorghe FILIP; Lucian NICOARA; Ioan RUS; Constantin LOTREAN; Ioan MACOVEI; Constantin LOTREAN; Ioan OANCEA; Ilie IVAN; Ioan CALBOREAN; Adrian COVACI7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5) 8. Certificat Constatator ORC (Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN); Documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine valabile pt 2012, sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional nu mai vechi de 30 zile ? Documente valabile la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara: Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 800.000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu annual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro (Formular 6)2. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna , atunci situatia economica si financiara se demonstraaza prin luarea in considerare a resurselor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., 3.Informatii privind sustinerea economica si financiara. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinutasi de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoanarespectiva., 4. Bilant la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de executie lucrari. (Formular 10 si anexa)Cerinata minima: Prezentarea a minim 1 contract max 3 contracte similare executate in ultimii 5 ani, a caror valoare separata sa fie de cel putin 400.000 lei fara TVA. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elementele relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare din partea beneficiarului. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro sau in Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de banca nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica in oferta retele utilizate. (Formular 11), 2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. (Formular 8)Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1 sef de santier cu studii de inginerie si o experienta profesionala de cel putin 3 ani in domeniu.1 responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniu; 1 responsabil cu calitatea (CQ); Numirea unui coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe perioada de executie a contractului; Persoana desemnata va trebui sa respecte toate conditiile impuse de HG 300/2006. (Formular 9), 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.(Formular 7 si anexa)Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje si dotari necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune-contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): statie topo, buldoexcavator; cilindru compactor; basculante. Informatii privind subcontractantii., 7. Declaratie privind asigurarile de constructii montaj si intretinere, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia inainte de semnarea contractului, inceperea lucrarilor, asigurarile ce vor cuprinde toate riscurile ce vor putea aparea in derularea si din exploatarea lucrarilor pe perioada de garantie, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu si reprezentatii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele si prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul , conform contractului are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente. 4. Standarde se asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii ) . In cazul unei asocieri , prezentarea prezentului certficat este obligatorie pentru toti asociatii., 5. Standarde de asigurare a mediului. Certificatul ISO 14001 sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii ) . In cazul unei asocieri , prezentarea prezentului certficat este obligatorie pentru toti asociatii., 6. Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata perioada de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 15:28