Achizitie publica - Camion basculant
Detaliu pentru invitatia numarul 325774
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325774/05.05.2012
Denumire contract: Camion basculant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Servicii Publice, Sport si Agrement BotosaniCod fiscal: 24401506, Adresa: CALEA NATIONALA NR 64, Botosani, Telefon: +40 0331710613, Fax: +40 0331710614
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA NATIONALA NR 64, Botosani, Romania, cod postal: 710028, telefon: +40 0331710613, fax: +40 0331710614, persoana de contact: Camelia Harcota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA NATIONALA NR 64, Botosani, Romania, cod postal: 710028, telefon: +40 0331710613, fax: +40 0331710614, persoana de contact: Camelia Harcota
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Camion basculant
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona un Camion basculant care va fi utilizat pentru intretinere urbana: transport balastru/nisip, pentru intretinere terenuri de joaca, transport crengi/lemne, transport materiale etc, care trebuie sa corespunda cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 34134200-7 - Camioane basculante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.p. suma de: 2010lei.Perioada de valabilitate a G.P. va fi cel putin egala cu perioada de valab. a of., respectiv90 de zile. G.P. se constituie prin vir. bancar sau printr-un instr. de garantare emis in condit.legii de o soc.banc. ori de o soc. de asig.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratieiacestuia cu privire la culpa persoanei garantate.G.P. se poate constitui prin ordin de plata in contul achizitorului(cont RO51TREZ1165010XXX005134-Trez BT), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor: In cazul in care op.ec. depune contestatie la CNSC si este respinsa, A.C. va retine contestatorului din G.P. suma stabilita prin. art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de 2008 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare-declaratie privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.Completarea Formularului 5 din sectiunea Formulare-declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor localesi alte venituri ale bugetului local de la autoritatile locale unde ofertantul are sediul social al firmei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( fara sedii secundare/puncte de lucru);
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat eliberat de ?Agentia de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( fara sedii secundare/puncte de lucru).In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaorice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.3- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Completarea Formularului 6 din sectiunea Formulare ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. A, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In acest sensse va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere-Formularul 7. Persoanele cu functiide decizie sunt: Eugen-Cristian Turcanu ? Director si Violeta Sfeclis- Sef Serviciu Financiar-Contabilitate. Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Certificatul eliberat cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca : a) Ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;b) Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Certificatul va fi prezentatin original sau in colie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte documentele de la cerintele 1 si 2.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau , dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- Solicitat pentru persoanele juridice/fizice strainedocumentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraFormularul 8- Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afacere globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimi 3 ani Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimi 3 ani, sa fie cel putin egala cu 401600 lei.Se va completa Formularul 8In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceriLiderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri.Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani Acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus a CA. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorfurnizari in ultimii 3 aniSe solicita prezentarea: Formularului9 ce va continevalori, perioada de prestare, beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produsein ultimii3 ani?., Certificat de calitatePentru produsul ce face obiectul achizitiei se va prezenta certificat de calitate conformlegii nr. 449 din 2003 privind produsul si garantiile asociate acestuia , emis de producator prin care se atesta calitatea produsului. Informatii privind standardelede asigurare a calitatii. Prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul de activitate al contractului ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 12:03