Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Campanie ce va contribui la schimbarea culturii privind darea / luarea de mita pentru servicii administrative (creare, producere si difuzare materiale publicitare)


Detaliu pentru invitatia numarul 350137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Interne- Directia Generala Anticoruptie
Numar invitatie: 350137/08.07.2013
Denumire contract: Campanie ce va contribui la schimbarea culturii privind darea / luarea de mita pentru servicii administrative (creare, producere si difuzare materiale publicitare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor Interne- Directia Generala AnticoruptieCod fiscal: 18268520, Adresa: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 213323602, Fax: +40 213323602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041337, telefon: +40 213323602, fax: +40 213323602, persoana de contact: Mihaita Vatuiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.A. din Sos. Oltenitei nr. 390A, sector 4, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Campanie ce va contribui la schimbarea culturii privind darea / luarea de mita pentru servicii administrative (creare, producere si difuzare materiale publicitare)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate media pentru realizarea unei campanii ce va contribui la schimbarea culturii privind darea / luarea de mita pentru servicii administrative (creare, producere si difuzare materiale publicitare)
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de: 10.020, 00 lei;si se va constitui astfel: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsaub) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, in contul institutiei noastre RO29TREZ7045005XXX004341 deschis la trez. sect. 4, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Pentru intocmirea scrisorii de garantie bancara de participare, se va folosi formularul nr. 7 din Sectiunea III - Formulare.Pentru operatorii economici care se incadreaza conform legii in categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. In acest caz, odata cu prezentarea garantiei se va face obligatoriu si dovada incadrarii in aceasta categorie printr-o declaratie pe propria raspundere conform anexei nr. 1 la Legea nr. 346/2004.In situatia in care este necesara conversia leu/alta valuta, aceasta se va calcula la cursul valutar stabilit de B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% (5 % pentru operatorii economici care prezinta o declaratie privind incadrarea in categoria I.M.M.-urilor) din valoarea contractului fara TVA.In functie de valoarea garantiei de buna executie, aceasta se va constitui conform art. 90 alin. (1) sau art. 90 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, se va utiliza formularul nr. 11 din Sectiunea III ? Formulare.- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului: 5 luni de la data incheierii contractului de achizitie.- Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al unei asocieri.Este interzis ofertantilor: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinte: 1.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea Formularului nr. 14, din Sectiunea IIIIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat sub titulatura asocierii si asumat prin semnatura de catre fiecare asociat.2. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea Formularului nr. 1 din Sectiunea IIIAcest formular va fi prezentat si de catre tertii sustinatori (daca exista).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Prezentarea Formularului nr. 2 din Sectiunea III.Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. 34/2006 (respectiv indeplinirea punctelor a), c) si d) din Formularul nr. 2 din Sectiunea III).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - Prezentarea Formularului nr. 5 din Sectiunea IIISe completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertii sustinatori ? in cazul in care exista.Ofertantul/Ofertantul asociat care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Directiei Generale Anticoruptie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Arion-Tiganasu Janica - director general; Vatuiu Mihaita Giani - director; Mergeanu Daniel - director, Bordeianu Constantin - sef serviciu, Zamfir Bertea Otilia Beatrice - contabil sef, Argesanu Madalina Mihaela - sef serviciu, Petre Florin - sef serviciu, Barlici Traian-Mihaita - sef serviciu, Fetcu Maria-Sarmizia - sef birou, Stoleru Mihai Florin ? sef birou, Petrus Alina, Gaman Ionut, Anghel Cosmin, Tapurica Daniela Adriana, Goilav Mihai Ion, Toanca Florina, Bacalu Dragos-George, Dajbog Monica, Preda Catalina Andreea, Coman Andreas Alexandru, Garloiu Angela, Craciun Ana Voichita.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Prezentarea Formularului nr. 6 din Sectiunea III.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat sub titulatura asocierii si asumat prin semnatura de catre fiecare asociat.In conformitate cu prevederile art. 201 din OUGnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea atribuirii contractului, sa depuna urmatoarele documente: - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1, art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici, in cazul in care acesta exista.Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa cuprinda informatii actuale si reale la termenul limita de primire a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor de publicitate / productie media ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice/fizice straine: - Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc saprezinte pentru conformitate documentul corespunzator mentionat mai sus, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani este de cel putin: 501.000, 00 lei, fara TVA, respectiv cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, in masura in care aceste informatii sunt disponibile; in acest ultim caz se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului specific minim necesar se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asocierii., In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr. 3, ofertantii vor prezenta: - situatia financiara aferenta exercitiilor financiare 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente;In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2012, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi capacitatea economica si financiara.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, aceste documente vor fi prezentate de catre fiecare asociat., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/asocierii poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1), d) si art. 69^1. Media cifrei de afaceri globale solicitata de autoritatea contractanta va fi demonstrata fie de ofertant, fie de sustinator.In acest sens, sustinatorul va prezenta Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea; Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si Angajamentul ferm conform Formularului nr. 15.La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului., Este obligatoriu ca in ultimii trei ani sa fi prestat servicii in domeniul specific achizitiei, respectiv in realizarea si derularea de campanii publicitare (constand in activitate de creare, producere si difuzare pentru cel putin o campanie de publicitate la nivel national), prezentand descrieri ale proiectelor deja realizate, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiar.Se va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au realizat cel putin un clip de promovare cu caracter social., Ofertantii trebuie sa prezinte informatii privind audienta canalului / postului TV, in care doreste sa difuzeze spotul ofertat. Autoritatea contractanta solicita ca ratingul din perioada 01.01 - 30.04.2013, a emisiunii/emisiunilor in care urmeaza sa se difuzeze spotul TV din intervalul prime time (19.00 ? 22.00) sa fie de minim un punct de audienta (+1), conform unor rapoarte de audienta sau studiilor efectuate pentru perioada data, din surse oficiale si independente., Ofertantii trebuie sa prezinte informatii privind aria de acoperire nationala a cotidianului, potentialul de audienta (publicul tinta), tirajul vandut per editie, din perioada 01.01 - 30.04.2013 ? minim 10.000 exemplare vandute, sursa datelor pe baza carora s-a realizat evaluarea performantelor publicatiei., In temeiul art. 1283 din Codul civil, ofertantul se angajeaza sa determine radiodifuzorul/radiodifuzorii sa difuzeze spotul TV care va fi realizat. In acest sens, ofertantul se constituie ca fideiusor al obligatiei de difuzare a spotului, fiind raspunzator in cazul neindeplinirii acesteia., In temeiul art. 1286 din Codul civil, autoritatea contractanta solicita ofertantilor, sa depuna acceptul radiodifuzorului/radiodifuzorilor privind drepturile financiare ale acestuia/acestora ce decurg din contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit (in ipoteza castigarii procedurii de achizitie publica)., Resurse umane: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal calificat si cu experienta in domeniul specific contractului, astfel incat sa acopere activitatile specifice si sa atinga obiectivele contractului. Aspectul esential urmarit este competenta si capacitatea de a realiza cerintele necesare.Se va completa formularul nr. 17 - Lista cu expertii propusi pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va asigura o echipa de lucru, formata din personal calificat si experimentat, conform cerintelor de mai jos: 1. Experti cheieToti expertii care vor avea un rol important in implementarea contractului vor fi denumiti experti cheie. Expertii cheie trebuie sa nu se afle in conflict de interese in exercitarea activitatilor, sens in care vor da o declaratie pe proprie raspundere.Ofertantul va nominaliza pentru executarea contractului urmatoarea echipa de experti cheie: 1. Lider de echipa2. Expert creatie ? copywriter3. Expert creatie ? art director4. Expert media planner5. Expert planificare strategie6. Expert sau ONG cu experienta in sociologia coruptiei in Romania.NOTA 1: Nu se accepta in echipa de experti personal aflatin exercitiul functiunii in Ministerul Afacerilor Interne.NOTA 2: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.--- Prezentarea listelor cu expertii propusi (cheie si non-cheie) pentru indeplinirea contractului - Formular nr. 17 din Sectiunea III - Formulare.--- Pentru expertii (cheie si non-cheie) nominalizati se vor prezenta CV-uri si copii conforme cu originalul, ale diplomelor si certificatelor obtinute mentionate in CV sau orice alte inscrisuri doveditoare (inclusiv declaratii pe propria raspundere).--- Se vor prezenta declaratiile pe proprie raspundere ale expertilor cheie, in sensul ca nu se afla in conflict de interese in exercitarea activitatilor., Resurse umane: Liderul de echipa va trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi condus/coordonat o echipa, care a gestionat un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati de conducere / management.--- Pentru liderul de echipa se vor prezenta documente justificative, emise de angajatori/colaboratori/beneficiari sau orice alte inscrisuri doveditoare (inclusiv declaratii pe propria raspundere), din care sa rezulte ca acondus/coordonat o echipa, care a gestionat un proiect/contract., Resurse umane: Expertii cheie de la punctele 2 ? 5 vor trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi fost implicati in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cele avute in vedere de autoritatea contractanta.--- Pentru expertii cheie de la punctele 2 ? 5, se vor prezenta documente justificative, emise de angajatori/colaboratori sau beneficiari, din care sa rezulte ca au fost implicati intr-un proiect/contract la nivelul caruia au desfasurat activitati similare cu cele avute in vedere de autoritatea contractanta., Resurse umane: Expertul / ONG-ul cu experienta in domeniul sociologiei coruptiei in Romania, va trebui sa faca dovada faptului ca au derulat minim un proiect/contract prin prezentarea unor inscrisuri din care sa rezulte acest lucru.--- Expertul / ONG-ul cu experienta in domeniul sociologiei coruptiei in Romania, va prezenta inscrisuri din care sa rezulte denumirea proiectului/contractului derulat, obiectul acestuia si perioada de derulare., Resurse umane: 2. Experti non-cheieCerinte pentru expertii non-cheie: a. Expert relatii publice- Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi fost implicati in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cele avute in vedere de autoritatea contractanta.b. Expert media buyer- Calificare si abilitati: studii superioare universitare absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta profesionala specifica: sa fi fost implicati in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cele avute in vedere de autoritatea contractanta.NOTA 1: Nu se accepta in echipa de experti personal aflatin exercitiul functiunii in Ministerul Afacerilor Interne.NOTA 2: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.--- Pentru expertii non-cheie, se vor prezenta documente justificative, emise de angajatori/colaboratori sau beneficiari, din care sa rezulte ca au fost implicati intr-un proiect/contract la nivelul caruia au desfasurat activitati similare cu cele avute in vedere de autoritatea contractanta., In conformitate cu prevederile art. 201 din OUGnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea atribuirii contractului, sa faca dovada raporturilor de prepusenie (art. 1373 din Codul civil republicat) cu expertii (cheie si non-cheie).---Dovada raporturilor de prepusenie se va face: - pentru toti expertii (cheie si non-cheie) care nu sunt angajati permanenti ai ofertantilor prin prezentarea contractelor de colaborare /angajamente /acorduri de participare etc., in copie conform cu originalul sau a unor declaratii pe propria raspundere din partea angajatorilor.- pentru toti expertii (cheie si non-cheie) care sunt angajati permanenti ai ofertantilor prin prezentarea contractelor individuale de munca, in copie conform cu originalul sau a unor declaratii pe propria raspundere din partea angajatorilor.Declaratiile pe propria raspundere formulate de catre ofertanti intra sub incidenta dispozitiilor art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii., Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind asociatii: Declaratie privind asociatii si datele de recunoastere ale acestora., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului/asocierii poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1), d) si art. 69^1 si, la solicitarea autoritatii contractante, va trebui sa demonstreze ca indeplineste prin cumul cu ofertantul sustinut resursele tehnice si/sau profesionale solicitate.In acest sens, sustinatorul va prezenta Formularul nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitatea; Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si Angajamentul ferm conform Formularului nr. 22.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Creativitate si caracter inovator adaptate specificului campaniei pentru creatie mesaj unitar de campanie/slogan
12
Descriere: componenta tehnica
Claritatea si adaptarea mesajului la publicul tinta pentru creatie mesaj unitar de campanie/slogan
7
Descriere: componenta tehnica
Grafica machetelor
6
Descriere: componenta tehnica
Creativitate si caracter inovator adaptate specificului campaniei pentru spot TV
15
Descriere: componenta tehnica
Claritatea si adaptarea mesajului la publicul tinta pentru spot TV
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer