Achizitie publica - Campanie de informare si constientizare privind ariile naturale protejate
Detaliu pentru invitatia numarul 239509
Asociatia Biounivers
Cod de identificare fiscala: 25488269
Adresa: str. Principala, nr. 3A, Valisoara
Telefon: 0258768274
Fax: 0258768274
Denumire invitatie: Campanie de informare si constientizare privind ariile naturale protejate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Campanie de informare si constientizare privind ariile naturale protejate Cheile Valisoarei, Cheile Silosului si Cheile Plaiuluiconstand in servicii pentru: elaborare, realizare si distribuire materiale informative, organizare a 10 intalniri cu grupul tinta, realizarea si montarea a 24 panouri de informare, achizitionarea, realizarea, administrarea a 3 pagini Web, realizare banner
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.02.2010 19:51)
Data publicarii: 23.01.2010 11:51
Data limita de depunere a ofertelor: 02.02.2010 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala, Nr. 3Asat Vali?oara, comuna Livezile, jud. Alba
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.02.2010 14:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Str.Principala, Nr. 3Asat Vali?oara, comuna Livezile, jud. Alba
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 165, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Cerinte minime de calificare: - experienta in organizare de campanii/actiuni de constientizare/proiecte pe tema protectiei mediului2. Lista nominala a personalului care va fi implicat în realizarea contractului, însotita de CV-uri, copii dupa diplomele de studii mentionate in CV, portofoliu de proiecte, declaratiile de disponibilitate ale expertilor in original, dovada ca personalul este angajat/asociat/ fondator in cadrul ofertantului (pentru ONG se accepta si contracte de voluntariat) in copie certificata.Cerinte minime de calificare- conform Documentatiei de Atribuire3. Standard privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 in domeniul serviciilor de campanie publicitara sau in domeniul serviciilor de educare a adultilor. (se accepta si prezentarea contractului cu organismul de certificare pentru demonstrarea faptului ca candidatul se afla în curs de certificare), (original sau copie certificata)
Din SEAP ca fisier atasat
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Criterii tehnice
100
Descriere: 1.Conceptul creativ propus pentru campanie2. Mesajul cheie si mesajele secundare ale campaniei3. Sloganul si sigla campaniei4. Conceptia si executia grafica pentru toate tipurile de materiale public5. Metodologia implementarii activitatilor de diseminare a materialelor informative6. Metodologia organizarii intalnirilor de informare si constientizare7. Alte elemente8. Capacitate de implementare
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Procedura de atribuire a fost anulata conform OUG 34 / 2006, ART. 209, al. (1) lit. d)