Achizitie publica - CANALE DE SCURGERE APE PLUVIALE IN COMUNA STEFANESTI, JUDETUL VALCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 323344
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323344/03.04.2012
Denumire contract: CANALE DE SCURGERE APE PLUVIALE IN COMUNA STEFANESTI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STEFANESTICod fiscal: 2573918, Adresa: COMUNA STEFANESTI, stefanesti, Telefon: +40 0250830497, Fax: +40 0250830497
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STEFANESTI, stefanesti, Romania, cod postal: 247685, telefon: +40 0250830497, fax: +40 0250830497, persoana de contact: LUCIAN FUGARETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Stefanesti, judetul Valcea, strada Principala nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CANALE DE SCURGERE APE PLUVIALE IN COMUNA STEFANESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor construi canale colectoare pentru apa pluviala in Comuna Stefanesti, judetul Valcea
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 605 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Scrisoare de garantie bancara. Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 3000 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 alin(1) lit.a) din OUG 34/2006 actualizata(Suma care se va retine va fi in cuantum de 1776, 050 lei). In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata si modificata de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane detin functii de decizie: UTA ALEXANDRU- primar, MITRACHE GHEORGHE- viceprimar, presedinte comisie evaluare, FUGARETU LUCIAN - secretar comuna, membru in comisia de evaluare, PATRASCU DUMITRA - membru in comisia de evaluare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, sau echivalent.? Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent. Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nu se accepta completarea ulterioara.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care o oferta este declarata castigatoare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ii vom cere sa prezinte Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale. Cifra medie de afaceri din cel mult ultimii 3 ani impusa pentru operatorul economic este de minim 340.000 lei. Anul 2008:1 euro= 3, 9852, Anul 2009:1 euro= 4, 2282, Anul 2010:1 euro=4, 2848.2. Bilant contabil la 2010.NOTA. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatiaeconomica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocirii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani 2. Fisa de experienta similara pentru lucrari. Se va prezentaun contract de lucrari similare in valoare de cel putin 177.000 lei, pentru care se vor prezenta in copie cf cu originalul contractul, procesul verbal de receptie si recomandarea. 3. Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani 4. Declaratie privind personalul specializat pentru indeplinirea contractului. Sef santier - inginer/sing hidrotehnic ; RTE in domeniul hidrotehnic. 5. Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile. Operatorul economic va prezenta: Buldoexcavator pe pneuri; Miniexcavator pe senile de cauciuc, autogreder; autobasculanta. 1. ISO 9001:2008 sau echivalent2. ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie a lucrarilor(in luni calendaristice)
25
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarii Pg = (g ofertat / g max X 25 puncte). Nu se admit ofertele care consemneaza o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni, ofertele fiind considerate neconforme. Pentru o perioada de garantie mai mare de 180 luni, oferta nu va fi punctata suplimentar.
Durata de executie a lucrarii(in luni calendaristice)
25
Descriere: Oferta cu durata de executie cea mai mica primeste punctajul maxim 25p. Celelelte oferte vor primi un punctaj dupa cum urmeaza: Punctaj oferta de evaluat= Durata executiei(ofeta cu punctaj maxim) /Durata executiei(pentru oferta de evaluat) x punctaj alocat criteriu. Ofertele cu o durata de executie mai mare de 60 zile calendaristice vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit in SEAP atasata Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 10:01