Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canaliz. si epurare,alim.cu apa,moderniz.strazi de leg.,reabilit. Camin Cultural


Detaliu pentru invitatia numarul 281755
Autoritate contractanta
Comuna Sacu (Consiliul Local Al Comunei Sacu)
Cod de identificare fiscala: 3227181
Adresa: STRADA PRINCIPALA NUMARUL 52 JUDETUL CARAS-SEVERIN, Sacu
Telefon: 0255510340
Fax: 0255510410
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Canaliz. si epurare, alim.cu apa, moderniz.strazi de leg., reabilit. Camin Cultural
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari cu dotari pentru obiectivul PROIECT INTEGRAT: ?Canalizare si epurare Sacu, Alimentare cu apa Sacu, Modernizare strazi de legatura sat Tincova cu DJ680A si reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Sacu, judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 02.03.2011 16:27
Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SACU, str. Principala, nr. 52, loc. SACU, judetul Caras-Severin (REGISTRATURA/SECRETARIAT)
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SACU, str. Principala, nr. 52, loc. SACU, judetul Caras-Severin
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 8, 841, 805 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garant. particip.170000 lei, Declarat.sit.pers., Certific.de atest.fisc., Cazier judiciar, Declarat. participant, Certific.of. independ., Certific.constatat.ORC, Inform.generale, cifra de afaceri 17000000 lei, Bilant 2008, 2009, 30.06.2010, Scrisoare cashflow 2200000 lei, Formular identific.financ., Declaratii, Declarat. lucr.exec.ultimii 5 ani, Contracte lucrari simil., PV receptie, Certificate, recomandari, Declar. personal respons., Declar. disponibil., Contracte de munca, CV, Diplome, Certificate, Atestate, Autorizatii, Declaratie personal angajat, Experti cheie, Declaratie utilaje, Dovezi detinere, disponibilit. si functionalit. utilaje, dotari, Declar. subcontract., Acord subcontract., Certific.constat.ORC, certificat ISO 9001/echivalent, certificat ISO 14001/echivalent
Din SEAP. Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Componenta financiara
Termenul de interventie si de remediere a defectiunilor in perioada de garantie
34
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de interventie si remediere in cazul aparitiei unor defectiuni, valabil pe toata durata de garantie acordata lucrarilor. Planul de interventie va cuprinde modalitatea efectiva de realizare a interventiei, prin scoaterea in evidenta si justificarea termenului de interventie (timpul necesar deplasarii echipei de interventie la locul unde s-a produs defectiunea semnalata). Planul de remediere va cuprinde modalitatea efectiva de remediere a defectiunilor, prin scoaterea in evidenta a posibilelor defectiuni ce ar putea sa apara in perioada de garantie si justificarea termenului de remediere a acestora. Termenul va fi exprimat in zile calendaristice.
Planul de protectie a mediului
18
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de protectie a mediului, pe perioada executiei lucrarilor, avandu-se in vedere gradul de acoperire a activitatilor prevazute in caietul de sarcini. Comisia de evaluare va analiza planul propriu de protectie a mediului, pe perioada executiei lucrarilor prezentat de fiecare ofertant, a carui structura trebuie sa acopere elementele structurii-cadru precizate in fisa de date, pentru fiecare dintre acestea acordandu-se un punctaj corespunzator.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
13
Descriere: Ofertantul va prezenta planul propriu de asigurare a sanatatii si securitatii muncii (SSM), precum si planul propriu de prevenire si stingere a incendiilor (PSI), pe perioada executiei lucrarilor, avand in vedere gradul de acoperire a cerintelor prevazute in caietul de sarcini. Comisia de evaluare va analiza planul de asigurare a sanatatii si securitatii muncii (SSM), precum si planul de prevenire si stingere a incendiilor (PSI), pe perioada executiei lucrarilor prezentat de fiecare ofertant, a carui structura trebuie sa acopere elementele structurii-cadru precizate in fisa de date, pentru fiecare dintre acestea acordandu-se un punctaj corespunzator.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer