Achizitie publica - Canalizare si statie de epurare com. Vinjulet, judetul Mehedinti
Detaliu pentru invitatia numarul 352084
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352084/06.08.2013
Denumire contract: Canalizaresi statie de epurare com. Vinjulet, judetul Mehedinti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VINJULETCod fiscal: 7643054, Adresa: Vinjulet, Mehedinti, Vanjulet, Telefon: 0252352203, Fax: 0252352203
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vinjulet, Mehedinti, Vanjulet, Romania, cod postal: 227495, telefon: +40 0252352203, fax: +40 0252352203, persoana de contact: DUMITRU RENTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vinjulet, Mehedinti, Vanjulet, Romania, cod postal: 227495, telefon: +40 0252352203, fax: +40 0252352203, persoana de contact: DUMITRU RENTEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizaresi statie de epurare com. Vinjulet, judetul Mehedinti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Canalizaresi statie de epurare com. Vinjulet, judetul Mehedinticonform documentatiei postate pe SEAP.3.539.383 lei fara TVA, conform devizului general intocmit la faza de PROIECT TEHNIC si reprezinta suma cheltuielilor necesare realizarii investitiei;Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este 174510 lei fara TVA reprezentand 4, 69 % din valoarea licitatiei
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 713, 893 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 70.000 lei; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei; se poate constitui prin: scrisoare de garantie de participare (Formularul A/B) emisa in numele ofertantului de catre o societate bancara/societate de asigurari, care se prezinta in original; sau virament bancar; Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata, in limba romana. In cazul unei garantii de participare emise de catre o societate de asigurari se va prezenta dovada platii integrale a politei de asigurare. Pentru determinarea echivalentei de curs leu-euro se are in vedere cursul comunicat de B.N.R. cu 5 zile (cinci zile) inainte de data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare se depune in afara plicului ce contine documentele de calificare, dar impreuna cu acestea. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004;Restituirea garantiei de participare: a) operatorului economic castigator, in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie, b) peratorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. - Pierderea garantiei de participare se produce conform reglementarilor OUG 34/2006 . Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de CNSC va fi de: 1073.94. O
Garantie de buna executie
fertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia autoritatii contractante o garantie de buna executie a contractului 5% din valoarea de contract acceptata fara TVA, fie prin scrisoare emisa de o societate bancara/societate de asigurari si completata conform Formularului D. Se prezinta in original. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract SAU conform art.90 alin (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si complertarile ulterioare, daca partile convin.Modul de restituire: Conform art. 92, din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr.1 Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1.Formularul nr. 2 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2.Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreascaNota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d)ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr. 3, din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr.4 din Sectiunea ?Formulare? din Documentatia de Atribuire).? Persoane cu functii de decizie responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: ( Primar - Costaiche Nistor, Viceprimar ? Hornoiu Romeo, Rentea Dumitru - Secretar, Purcaru Georgeta - Contabil.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. - Ofertantul va prezenta: 1. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).2.Ofertantul va prezenta atestate ANRE tip C2A si C2B valabilela data limita a depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 7 000 000lei ; Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ.din ultimii 3 ani, in funct.de inform.si docum.disponib.ale oper.econom.In cazul unei asocieri, fiecare asoc.este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pt.anii indicate An2010=4, 2099;An2011=4, 3197; An2012=4.4560 Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte.Nota1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documenteedificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 3: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 4: Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.TERT SUSTINATOR1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, care poate fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit??, prin care ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani a executat si a dus la bun sfarsit prin cel putin 1 contract, lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract in valoare de minim 3500000 lei fara TVA. Avand in vedere natura complexa a achizitiei, se pot prezenta fie contracte separate pt fiecare tip similar de lucrare, fie contracte care au ca obiect orice combinatie de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract, Cerinta 3.Informatii referit la personalul de executie : (cerint min oblig)- 1 Manag. de Proiect /Reprez Contractor ?sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut functia de Manag. de Proiect /Reprez Contractor fara a conditiona de obiectul contractului. -expertul sa fi fost implicat intr-un contract similar fara a se conditiona pozitia acesuia . Studii superioare;
-1Sef de santier: experienta profesional in acesta functie prin participarea la cel putin un contrac de exe cu ob sim. Studii superioare tehnic in domeniul ingineriei civile;
-1 Responsa cu CQ numit prin decizie, in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala;
-1 Respons teh cu exec(RTE), atest in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala;
-1 Inginer instalatii pentru constructii, studii superioare tehnice, participarea la cel putin o lucrare similara;
- 1 inginer topograf , cu studii superioare tehnice , cu participare la minim un proiect similar., Informatii referitoare la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere(cerinta obligatorie).Declarat de disponibilitatepentru cei nominalizati(formularul 6B); se vor prezenta CV-uri, Certificate de autorizare/Decizii interne, legitimatii etc., valabile, in copie conform. cu originalul; Contracte de munca/servicii/colaborari/angajament de participare, in copie conform cu originalul ;Diploma /atestat/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pentru rolul pentru care au fost propusi, in copie conform cu originalul.Nu se accepta propunerea unor persone de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentruindeplinirea stricta a lucrarilor.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritateacontractanta in Formularul 5.Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: Statie pentru producerea betoanelor/precontract de furnizare;Statie de agregate/precontract de furnizare;Buldoexcavator cu cupa si picon;Excavator;Incarcator frontal;Mai compactor ;Placa compactoarecAutobasculante ;Automacara ;Echipament sudura polietilena ;MotopompeDocumentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru utilajele cu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romana de catre persoane autorizate.Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta listautilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5;, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii: Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertantiasociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Cerinte privind certificarea sistemului de management alcalitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in vigoare ladata limita a depunerii ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in vigoare la data limita a depunerii ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 13:48