Achizitie publica - Canalizare ape uzate si statie de epurare localitatile Boinesti, Trip si Bixad, judetul Satu Mare si Alimentare cu apa in localitatile Boinesti, Trip si Bixad, judetul Satu Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 330177
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330177/22.06.2012
Denumire contract: Canalizare ape uzate si statie de epurare localitatile Boinesti, Trip si Bixad, judetul Satu Mare si Alimentare cu apa in localitatile Boinesti, Trip si Bixad, judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BIXAD (PRIMARIA BIXAD)Cod fiscal: 3963986, Adresa: LOC. TRIP, COM. BIXAD STR.PRINCIPALA, NR.254, Trip, Telefon: 0261843752, Fax: 0261843800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. TRIP, COM. BIXAD STR.PRINCIPALA, NR.252, judetul Satu Mare, Romania, cod postal: 447057, telefon: +40 261843752, fax: +40 261843800, persoana de contact: Tatar Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. TRIP, COM. BIXAD STR.PRINCIPALA, NR.252, judetul Satu Mare, Romania, cod postal: 447057, telefon: +40 261843752, fax: +40 261843800, persoana de contact: Tatar Ioan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare ape uzate si statie de epurare localitatile Boinesti, Trip si Bixad, judetul Satu Mare si Alimentare cu apa in localitatile Boinesti, Trip si Bixad, judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: realizarea unui sistem centralizat de canalizare si tratare a apelor uzate menajere va conduce la reducerea poluarii apelor freatice si de suprafata de catre puturile absorbante din gospodarii , sau de catre consumatorii din apropierea cursurilor de apa, consumatori care evacueaza apa uzata fara o tratare prealabila .Retelele de apa si canaliuzare vor fi pozate ingropat in lungul strazilor . Terenul aferent acestor lucrari este neproductiv situat in perimetrul construibil a localitatii si se afla in domeniul public , in intravilanul localitatii Bixad .Captarea de apa se prevede prin puturi , de unde prin pompare apa se trimite la rezervor de inmagazinare apa cu capacitatea de 200 m3 . Incinta captarii si a rezervorului sunt amplasate pe domeniul public al comunei Bixad, in extravilan, pe pasunat.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 876, 000.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 117500 lei(IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%) .Perioada de valabilitate a gar.de participare 90 zile calendaristice de la data limita de dep.a ofertelor, inclusiv.Forma de constit.a gar.de particip.in conf.cu preved.art.86 aliniatele (1) si (5)din HG 925/2006 actualiz.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 este de 8147, 60 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia. Retinerea garantiei de participare se va face conf.preved.art.87.alin.1 din HG925/2006 actualiz.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului (fara TVA), (IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%). Perioada garantiei de buna executie este de 24 de luni de la incheierea procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Garantia de buna executie se poate constitui de catre ofertantul castigator in oricare din formele prevazute la art.90 aliniatele (1);(2) si (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi eliberata in conformitate cu preved. art.92 alin. (4) literele (a) si (b)- HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1- Se va completa formularul nr.2-Declaratie privind eligibilitatea - Operatorii economici si tertul sustinator, daca este cazul, participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1.2 - Se va completa formularul nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, actualizata. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.1.3.- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Se vor atasa certificate fiscale din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf.art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.1.4.Se va completa formularul nr.12 CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta. Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. 1.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 - formularul nr.15, care se va completa de catre: Ofertanti/ofertantii asociati/subcontractanti/terti sustinatori(daca este cazul) participanti la procedura. Anexa formularului nr.15. o reprezinta lista persoanelor cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)1.6 - Atestat ANRE ? copie legalizata ? pentru executiea de lucrari de instalatii electrice ; Prezentarea de documente edificatoare din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform celor solicitate in fisa de date a achizitiei.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor atasa urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor. Din certificat trebuie sa reiasa ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 2)Persoane juridice /fizice straine. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Se vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document. Ofertantul, in oricare din situatiile de mai sus, clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media Cifr.de af.glob. pe ultimii 3 ani, sa fie min. 11.000.000lei.Angajament ferm -in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 , se va face dovada resurselor invocate , prin depunerea de note justificative;, 2.Asigurare riscuriDeclaratie privind asigurarea, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligtiade a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea cu privire la lucrarile executate, utilaje, instalatii de lucru, echipamente, materialepe stoc, personal propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa teseze sau sa receptioneze lucrarile precum si daune sau prejudicii aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului de Executie va prezenta ori de cate ori se va cere polita de asigurare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa fi executat, in ultimii cinci ani , cel putin 2 contracte de lucrari de alimentare cu apa si canalizare a caror valoare totala sa fie egala cu minim 5.800.000 lei ( fara TVA) : - Copia contractelor nominalizate la experienta similara- Procese verbale de receptie laterminarea lucrarilor- Recomandare , document constatator, sau ehivalent in cazul contractelor nominalizate la experienta similara;, 2. Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile necesare indeplinirii in bune conditii a contractuluiDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiObligativitatea prezentarii listei privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari- se va completa formularul nr.9. 1.Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de alimentare cu apa. 2.Responsabil calitate, 4. Informatii privind subcontractantiiDeclaratii privind partea/partile din contract care sunt ideplinite de subcontractanti si specializarea acestora si acordul de subcontractare;, 5. Informatii privind asociatiiSe va prezenta acordul de asociere si valoarea lucrarilor la care se angajeaza, completata de liderul asocierii; Standardele de asigurare a calitatii si a mediuluiCertificatul ISO 9001Certificatul ISO 14001- Se vor prezenta certificatele de mai sus in domeniul lucrarilor licitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata la invitatia de participare sau se poate ridica de la sediul autoritatii contractante loc. Bixad, sat Trip, nr. 252, jud. Satu Mare, Romania
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 09:23