Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizare in comuna Totesti


Detaliu pentru invitatia numarul 345073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOTESTI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 345073/11.04.2013
Denumire contract: Canalizare in comuna Totesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOTESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4633307, Adresa: Totesti .nr. 53, Totesti, Telefon: 0254775640, Fax: 0254775641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare in comuna Totesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: proiectare si executare colectoare de ape uzate in lungime totala de 10.693 m cu DN=250 mm; camine de canalizare din beton cu DN=1.000 mm cu capac carosabil 280 bucatiProiectare :97.182;Executie :4.000.773; Diverse si neprevazute :421.666
II.1.6) CPV: 45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 519, 621 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 81.959 lei, aceasta se poate constitui si in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/valuta este 21.02.2012 b)Perioada de valabilitate: 100 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.C)Forma de constituire: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in cond. legii, de o societate bancara/asigurari;2.ordin de plata in contul RO33TREZ3715006XXX000615 deschis la Trez. HATEG sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Clauze obligatorii: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar. pt particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna exec.in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a ofertei;d)op.ec a carui contestatie a fost resp. de CNSC i se va retine cf art 278 alin 1 din OUG 34/2006 suma de 7.877, 95 lei.Garantia pt particip. constituita de ofertantul castigator se restituie in cel mult 3 zile lucr. de la data constit garantiei de buna exec, la solicitarea scrisa.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea ctr cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii perioadei de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.In cazul IMM-urilor, prev.Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf. Prev. din art 3, alin 1-2, din legea ment., prez. doc prev. la art 7.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadr.in categ IMM se va analiza cu privire la asoc. in mod indiv. Garantia de participare se va depune intr-un fisier distinct, in SEAP, semnat electronic, cel mai tarziu pana la termenul limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este10% din val.totala a contr.Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 1% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia.Aut.contr. va elib./rest.gar.de buna exec. Cf prev.art. 91- 92 din HG nr.925/2006.In cazul IMM-urilor, prev. Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad. in ac.categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea ment., prezentand doc prev.la art 7. In cazul in care of. este o asoc.incadr.in categ IMM se va analiza cu priv. la asoc.in mod indiv
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , (a se vedea nota de mai jos)-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catrebugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
-Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: primar Pasconi Tiberiu, viceprimar Cozac Ionel, secretar Lapadatoni Iulius, cl Surmei Mircea, cl Pasconi Voicu, cl Vitonesc Ovidiu Petrisor, cl Vasiu Petru Trandafir, cl Gherasimoae Vasile, cl Timis Iosif, cl Murg Daniel Eugen, cl Barboni Timiut, cl Manastireanu Paul, cl Barboni Valeriu DorelDovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire Se vor prezenta: -- Atestat pentru societatea care va intocmi documentatiile pentru obtinerea avizului si autorizatiei de gospodarire a apelor conform Ordin 1671/2007 emis de Ministerul Mediului si Padurilor-Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului. Certificatul constatator din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: a.In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conf. cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. De asemenea, acestia vor prezenta un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 8.195.910 lei.Se vor prezenta: -Formularul nr. 3 - Informatii generale aferente ultimilor trei ani.-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, ,Cerinta nr. 2Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta va avea acces, in momentul semnarii contractului, la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 340.000 lei pentru a realiza cash-flow-ul necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 2 luni de la data semnarii acestuia cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Proiectare-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1(un) sau max.2 contracte de servicii proiectare, in val.cel putin egala cu 97.182 lei fara TVA
Executie-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, 1(un) sau max.2 contracte, in val. cel putin egala cu 4.000.773 lei fara TVA, Continuare cerinta nr.1
Pt. indeplinirea cerintei minime solicitate privind exp.similara se accepta si prez.1(un)contract avand ca obiect serviicii de proiectare+executie lucrari similare in val. cel putin egala cu 4.097.955 lei fara TVA
Cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunereSe vor prezenta: Form.nr.4-Lista privind princip.lucr.exec.in ultimii 5 ani, resp.in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente pt. lucrarile care se vor lua in considerare la indeplinirea cerintei privind exp.similara, Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
-Manager de proiect - detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919)
- a) Sef echipa proiectare;
-Proiectanti de specialitate : b)inginer instalatii electrice cu atestat ANRE min gr IV A , c) inginer constructii civile-industriale, d) inginer constructii hidrotehnice, e) inginer instalatii in constructii, f)inginer specializarea geodezie si cadastru autorizat ANCPI , g) arhitect cu drept de semnatura, h)inginer constructii drumuri (CFDP), i) inginer geolog, j) inginer autorizat pentru proiectare sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor, si pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.
- k)Sef santier cu studii superioarede profil ingineresc (hidrotehnica/constructii edilitare/instalatii pentru constructii
- l)Responsabil tehnic cu executia lucrarilor- detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale sau Constructii edilitare si de gospodarie comunala
- m)Inginer constructii civile
- n)Inginer constructii hidrotehnice/hidro-edilitare;
- o)Inginer instalatii electrice, atestat ANRE min gr II B ;
- p)Coordonator SSM care detine atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr.300/2006 si Legea nr. 319/2006
- r)Inginer constructii drumuri CFDP
- s)Inginer specializare ingineria si protectia mediului
- t)Responsabil asigurarea calitatii care detine decizia de numire/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor aferente infrastructurii de canal, Se vor prezenta:
- pentru fiecare din expertii propusi la punctele a, c, d, e, g, k, m, n, r, s, t se va face dovada participarii acestora pe parcursul profesional la cel putin un contract de servicii/executie de lucrari cu obiect similar
- pentru expertii propusi la punctele a, c, d, e, g, k, m, n, r, s, t se va face dovada ca au absolvit studii superioare corespunzatoare profilului pentru care este propus expertul, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, Cerinta nr. 4
Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptulsa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta nr.5Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Cerinta nr. 1Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, valabil la data limita pentru depunerea ofertei.., Cerinta nr. 2Certificatul de protectia mediului din seria ISO 14001pentru activitati de constructii sau certificate echivalente, valabil la data limita pentru depunerea ofertei .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer