Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizare in localitatea Varatec, oras Salcea, judetul Suceava ORAS SALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 329796
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL SALCEA ( PRIMARIA ORASULUI SALCEA)
Numar invitatie: 329796/18.06.2012
Denumire contract: Canalizare in localitatea Varatec, oras Salcea, judetul Suceava ORAS SALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SALCEA ( PRIMARIA ORASULUI SALCEA)Cod fiscal: 4244180, Adresa: oras SALCEA, judetul SUCEAVA, Salcea, Telefon: +40 230529319, Fax: +40 230529319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: oras SALCEA, judetul SUCEAVA, Salcea, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529319, fax: +40 230529319, persoana de contact: CEZAR IULIUS DUDUMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORASUL SALCEA Str Calea SUCEVEI FN judetul Suceava sediu primariei etaj 2 sala consiliul
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare in localitatea Varatec, oras Salcea, judetul Suceava ORAS SALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA VARATEC ORASUL SALCEA CE SE VA BRANSA LA STATIA DE EPURARE EXISTENTA A ORASULUI SALCEA
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 892, 668 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui pentru suma de 50.000 Lei (cf. Legii 346/2004 IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50%). Se va constitui cu Scrisoare de garantie emisa de o Banca sau Societate de asigurari (documentul se prezinta in original) sau prin virament in contul RO54TREZ5915006XXX000177 deschis la Trezoreria Suceava, cod fiscal 4244180.Conditii de retinere a garantiei de participare - prezentate la Art. 87 din HG 925/2006 - se retine integral si la Art. 278/1 din OUG 34/2006 -se retine partial, in cuantumul sumei calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera b)din OUG 34/2006.valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in procent de 10% (5% in cazul IMM cf Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA intr-una din urmatoarele forme: Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o institutie financiara (Banca sau Societate de asigurari)retineri succesive din plata facturilor emise , in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de bunaexecutie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 2;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (obligatii exigibile de plata = obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor)5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local (obligatii exigibile de plata = obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor)6. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 177.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 18Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul vis-a-vis de situatiile de incompatibilitate prevazute de Art.691 din OUG 34/2006 sunt: Primar: LUNGU ILIE; Contabil: DUDUMAN CEZAR IULIUS Urbanism: STANCIU ELENA secretar PETRAS IONICA DANUT Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului ;Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexanduse si traducerea autorizata in limba romana)Daca documentul est prezentat initial in copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul situat pe primul loc , are obligatia ca la solicitarea comisiei de evaluare sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara a ofertantului.Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, Bilantul contabil la 31.12.2011 sau Balanta de verificare la 31.12.2011Ofertantii a caror activitate este mai mica de 3 ani vor prezenta documentelesolicitate pentru perioada de cand functioneaza., Declaratie privind cifra medie de afaceri , globala, pentru ultimii 3 ani.Cifra Medie de Afaceri globala pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani: este minim 3.586.908 leiEchivalenta Leu-Euro pentru fiecare an in parte este (Anul 2009 - 1 Euro=4, 2738 Lei; Anul 2010 - 1 Euro = 4, 2943 Lei, Anul 2011 - 1 Euro = 4, 3215 Lei), Capacitatea de asigurare a finantarii lucrarilor , cash-flow pentru executia lucrarilor in primele 3 luni de contract termen la care se va face prima receptie partiala a lucrarilor, respectiv 433900 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se solicita: Seful de lucrari?inginer sau subinginer absolvent al facultatii de constructii cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani de experienta in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate.Responsabil tehnic cu executia in domeniul Constructii edilitare si de gospodarire comunala(IX)Responsabil tehnic cu executia in domeniul electric Responsabil cu controlul tehnic de calitatea in constructii in domeniul?lucrari de retele de canalizare sau alimentari cu apa?.Specialist cu studii superioarea in domeniul electric cu cel putin 3 ani experienta specifica in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate.Responsabil tehnic cu sudura si personal autorizat cu supravegherea lucrarilorResponsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Responsabil cu implementarea si mentinerea Sistemului de Management Integrat (SMI).Electricieni minim 3.Sudori autorizati in polietilena minim 5. Sudori in otel minim 3., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului/lor de lucrari.Cerinta minima: -minim 1lansator-minim 1buc Buldoexcavatoare-minim 1 cilindru compactor vibrator-minim 1 placa compactoare-minim 1 mai compactor-minim 1 aparat de sudura cap la cap D 160 mm cu verificarile la zi-inspector sudura protocolOperatorii economici vor avea si: laborator instalatii grad III, Laborator instalatii grad II, atestat tip B pentru proiectare si executii instalatii electrice ? tensiune nominala 0, 4kv.Pentru Laboratoare ? se va prezenta Autorizarea laboratoarelorRapoarte de inspectie (inclusiv Anexe) emise de institutii abilitate sau Documente echivalente (Fise tehnice de intretinere/revizie), Experienta similara - lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima: experienta similara certificata prin prezentarea unor lucrari terminate in ultimii 5 ani, similare ca natura si complexitate cu lucrarea licitata si a carei valoare actualizata la data depunerii ofertei este mai mare sau egala decat plafonul stabilit de documentele de licitatiede minim 2892668 leiPentru demonstrarea Cerintelor minime se vor prezenta minim 1-Contract de lucrari sau Extrase din contract cu informatii relevante din care sa rezulte clar obiectul acestuia , Beneficiarul, valoarea si durata contractului, alte informatii considerate confidentiale pot fi marcate pentru a nu fi lizibile, -Ofertantii vor prezenta minim 1 recomandare, din partea beneficiarilor pentru care au realizat lucrari similare-Proces Verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau PV de receptie partiala aferente contractului prezentat, Declaratie privind subcontractantii Certificarea implementarii in cadrul organizatiei a standardelor de calitate tip ISO 9001 si ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer