Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Canalizare in satele Oporelu, Beria de Sus, Beria de Jos si Radesti, comuna Oporelu, judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 344252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA OPORELU
Numar invitatie: 344252/25.03.2013
Denumire contract: Canalizare in satele Oporelu, Beria de Sus, Beria de Jos si Radesti, comuna Oporelu, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OPORELUCod fiscal: 4394820, Adresa: COMUNA OPORELU, Oporelu, Telefon: 0249 468020, Fax: 0249 468020
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA OPORELU, Oporelu, Romania, cod postal: 237295, telefon: +40 249468020, fax: +40 249468020, persoana de contact: ILIE POPESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local (Primaria) Oporelu, jud. Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Canalizare in satele Oporelu, Beria de Sus, Beria de Jos si Radesti, comuna Oporelu, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Canalizare in satele Oporelu, Beria de Sus, Beria de Jos si Radesti, comuna Oporelu, judetul Olt prevede realizarea urmatoarelor lucrari: - retea de canale colectoare 15.963 m, executa din conductade PVC, SN4cu diametru de 250 mm;
- statie de epurare mecano - biologica capacitate maxima de 218 m3/zi;
- statie de pompare ape uzate;
-racord electric si PTA-63 KVA alimentat din reteaua de 20 KV la 50 m de obiectiv.Valoare estimata 8852506 lei: EXECUTIE LUCRARI=8316600 lei, din care: - Constructii, instalatii=6787600 lei;
- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor=132000 lei;
-Montaj utilaje=34000 lei;
- Utilajesi echipamente tehnologice cu montaj=1360000 lei;
- Dotari=3000 lei;ORGANIZAREDE SANTIER- lucrari de constructii si instalatii = 104304 lei.CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE= 431602 lei.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 852, 506 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare=168418, 08 lei, data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de partic.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata in contul autoritatii contractante.- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatiela Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate si neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la proced.;? Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cazier fiscal"-informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Burciu Valerin Ion - primar, Popescu Ilie- viceprimar, Dascalu Irina- secretar, Voicu Irina Alina-contabil, consilieri locali: Preda catalin Constantin, Nijloveanu Emil, Lupescu Gabriel, Mihai Laurentiu Viorel, Baciucu Aura Aurica, Oprea Marin, Plesa Marius Valentin, Ivan Ion Valeriu. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cucu originalul? emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)-Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privindezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 16841808 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului. Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie(termen minim 90 zile pana la efectuarea platilor partiale, conf. contract, la care se adauga cel mult 60 zile), in valoare de 2339140 lei pentru lucrarea ?Canalizare in satele Oporelu, Beria de Sus, Beria de Jos si Radesti, comuna Oporelu, judetul Olt?.Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularulnr. 7B si Formular 6., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in ocumentatia de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat: cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare privind retele de canalizare si statie de epurare, a caror valoare cumulata sa fie minim 8420904 lei. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele necesare: Buldoexcavator pe pneuri; Mini-excavatoare pentru spatii inguste; Incarcator frontal;Automacara; Autobasculante; Mai mecanic; Placa vibranta; Vibrator de adancime pentru beton; Motopompe pentru epusimente; Utilaj pentru taiat asfalt si beton; Aparat de sudura pentru tevi de polietilena .Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copiedocumente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimalesolicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere, Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere-Formular nr.11 ; Informatii generale despre personal-Formular nr. 12; Personal cheie care va fi utilizat-Formular nr. 13. Executantul sa dispuna de: 1 Sef santier ? Inginer (specializ. instalatii sau hidrotehnica), cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 Inginer/subing.- specializarea instalatii electrice experienta in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 Responsabil tehnic cu executiaatestatin domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala.1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- in domeniul lucrarilor de canalizare;1 Responsabil cu sanatate si securitatea in munca;1 sudor autorizat ISCIR pentru sudura PEHD., Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personaluluicheie Formular 11A. Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizatse vor atasa: i) Copii lizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinutede persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedireacerintelor minime. ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestuicontract se vor prezenta CV- uri semnate in original. Nu se acceptanominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii dincele mentionate., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul deachizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati inoferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire aacestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice saufinanciare initiale., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul deAsociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alteoferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate desubcontractant la procedura. La ofertare se va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte. - Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului. - Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si se va preda autoritatii contractante., Acordul de asociere Formularului nr.3a. trebuie sa contina cel putin: - listatuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare -nominalizarea liderului de asociatie - clauze privind raspunderea solidara aasociatilor pentru indeplinirea contractului - imputernicirea lideruluiasociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numeleasociatilor, individual si colectiv. Neprezentarea acordului de asociere, cuprecizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poatefisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) dinO.U.G.nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in carecandidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8B in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat. Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatiiaplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau chivalent pentrulucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita
20
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 60 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (20 puncte ); b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 60 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer